You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🖱 DIABLO (1996) - Oyun İncelemesi 🖱

in #tr5 years ago (edited)

@sahinadm hocamıza da oyunda geçen şu şiiri armağan etmek istiyorum :)

"i can see what you see not.
vision milky then eyes rot.
when you turn they will be gone,
whispering their hidden song.
then you see what cannot be,
shadows move where light should be.
out of darkness, out of mind,
cast down into the halls of the blind."

Sort:  

Ne anlama geliyor acaba. :)

"göremediğini görebiliyorum
görüş sütlü sonra gözler çürük.
döndüğünde onlar gitmiş olacak
gizli şarkılarını fısıldayarak.
o zaman olamayanı görüyorsun
ışığın olması gerektiği yerde gölgeler hareket ediyor.
karanlıktan, akılsız
kör koridorlara dökül."

hocam bazı yerleri yanlış olabilir, elimden geldiğince çevirmeye çalıştım. ilgili quest'te görünmez olup ortalıkta gezen sarı yaratıkları kesiyoruz. hatta görüntülü olarak şöyle oluyor tam olarak:

Bu oyunu oynatacaksın bana hocam. :)

haha gurur da duyarım hocam :)

Uygun bir vakitte deneyeceğimden emin olabilirsin. Severim bu tür şeyler. Buna benzer olmasa da strateji oyunu olarak hayranlık duyduğum Stronghold Crusader idi. Eski ama çok iyi. :)

keyfiniz bilir hocam, istediğiniz gibi :) stronghold crusader methini çok duyduğum bir oyundur, oynama fırsatım hiç olmadı. eskilerden age of empires 1-2, command & conquer red alert, starcraft ve taktik strateji olarak commandos oynamışlığım var. sonra bu türden çok koptum. onca ayrıntıya sahip strateji türünü şu an ki kafamın kaldırmayacağını düşünüyorum doğrusu. o yüzden genelde senaryolu ve çizgisel ilerleyişe sahip point and click adventure, platform ve bağımsız oyunlar tercihim oluyor. nadiren de 3d action/adventure ya da hack'n' slash oynuyorum.

ayrıca ne varsa eski oyunlarda var hocam. şimdiki oyun firmalarının dini imanı para oldu.

az yorumumu gönderdikten sonra eklemeyi unuttuğumdan yakındığım oyun command & conquer oyunu. :) O da çok iyiydi. Eski oldukları için grafiklerde sıkıntı var tabi ama kurgu ve oyun kalitesi iyi.

evet gerçekten bu işlerde para ön plana çıktı. Counter Strike ve Half life'tan sonra... :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 60616.50
ETH 2911.03
USDT 1.00
SBD 2.46