You are viewing a single comment's thread from:

RE: Canım Koal'im [Koal Discord Sunucusu Üzerine]

in #tr6 years ago

eyvallah dostum güzel sözlerin için :)

ben kanala ilk geldiğimde hakikaten de bol argolu ve küfürlü bir atmosfer vardı. cümlelerdeki samimiyet tabii ki yakalanabiliyordu ama sonra dedim kendime "bura hep böyle olamaz, birileri elbet mesafeli durmak isteyecektir" şeklinde düşündüm. ki ismini hatırlamadığım birisi, ben normal hayatta küfür kullanmıyorum, burada da olmamasını istiyorum demişti. bence şimdiki törpülenmiş üslup daha iyi oldu.

Sort:  

Ya aslında ben o muhabbette içimden bizim tarzımız bu demiştim. Ki hayatın içinde nereye gidersen git küfüre maruz kalacaksın. Yani samimiyetsiz samimiyetsiz takılmak bence daha büyük bir problem. Ama tabi Koal'i biz komünal yapıda olması ve insanları ortak paydada toplayabilmek için kurduk. O yüzden de kendimiz törpüledik. Nitekim iyi veya kötü burada bir iş yapıyoruz artık daha dikkat etmemiz gerekiyor :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58974.49
ETH 2666.08
USDT 1.00
SBD 2.45