You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #1: Sudefteri

in #tr6 years ago (edited)

çok keyifli bir seri olacak bu, şimdiden belli oldu. @sudefteri de hiç üşenmemiş linkleri, alıntıları yerleştirmiş her zaman olduğu gibi :)
@damla, sen mükemmel bir detaysın gerçekten, detaydan da ötesin :) bu seri haftada 1 olsun. belli bir devamlılığı olmasını çok isterim. umarım #50 rakamını felan da görebiliriz.

şu cümleler benim de steemit hakkındaki düşüncelerimi pek iyi anlatıyor:

Öncelikle burayı bir kazanç kapısı olarak görmemelerini tavsiye ederim.

Buraya; iyi, yazmayı seven, kendini yazarak ifade etmenin mutluluğuna varmış, güzel arkadaşlık ve iletişim kurabilen insanların gelip devam etmesini isterim.

Sort:  

Güzel sözlerin için teşekkürler @netknight. Seriyi devam ettirmeye çalışacağım, dediğin gibi haftada bir veya birkaç kişiyi konuk etmeyi düşünüyorum. Hem projeye katkı hem herkes biraz daha kaynaşsın, tanımayanlar da birbirlerini tanısınlar isterim. Son dönemlerde biraz fazla koptuk birbirimizden.

çok teşekkür ederim bu güzel sözlerin için ve benzer düşünceler içinde olmamıza da sevindim:)

çok keyifli bir seri olacak bu, şimdiden belli oldu. @sudefteri de hiç üşenmemiş linkleri, alıntıları yerleştirmiş her zaman olduğu gibi :)

ben de serinin upuzun devam etmesini isterim..
bazen üşengeçliği bir kenara koyup linkler alıntılar yapabiliyorum evet🙆‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58476.88
ETH 2522.41
USDT 1.00
SBD 2.34