You are viewing a single comment's thread from:

RE: İyi Yolculuklar

in #tr6 years ago (edited)

tr topluluğu için bugüne kadar yaptıkların için kendi adıma teşekkür ederim. özellikle tr tag'ını ilk 50'ye ve daha üst noktalara taşıma konusundaki motivasyonunu, çabalarını ve yorumlarını izlemek/takip etmek harikaydı.

buradaki projelerde şunu görüyorum doğrusu. belli başlı isimlere epey bir yük biniyor. ve belli bir süreden sonra da bu kişiler haklı olarak, hayat gailesinde bundan yoruluyorlar ve projeler sekteye uğruyor. burada her ne olacaksa topluluk bilinciyle, herkesin elini taşın altına minik yükler sokmasıyla olacak. bu yüzden projelerden ayrılanlar oluyor, devamı gelemiyor, kişiler sıkılıyor vs.. dolayısıyla senin 500 steem power'la yoluna devam etmeni gayet olağan görüyorum. hatta çoğu kişide bile böyle bir sp gücü yok, dolayısyla hala bizim ilerimizdesin. söylemek istediğim yük insanı yorar, kafan rahat bir şekilde burada takılman bence en güzeli...

tr topluluklarındaki discord'lara ve dönen muhabbetlere biraz uzak olduğum için dönen dedikodulara, çatışmalara vs.. hakim değilim. anlaşıldığı üzere, sendeki esas kırgınlık bu söylenenlerden ve bakış açısından kaynaklanıyor. steemit'in hala henüz demlenmediğini de düşünecek olursak, kararını destekliyorum ve son derece doğal karşılıyorum. hep buralarda olman dileğiyle...

Sort:  

Ben teşekkür ederim, destekleriniz ve güzel düşünceleriniz için. Bir avuç insan kazandım diyebiliyorum işte şimdiye kadar. Siz yetersiniz, sağolun 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58415.58
ETH 2485.36
USDT 1.00
SBD 2.39