Sokak hayvanlarına yardım edek onlara sahiplenek.[nesib887#1581] + [Cointurk 20. Projesi]

in #tr6 years ago

Selam arkadaşlar bu günkü konu çok güzel bir konu .Sokak hayvanlarına kayğı göstermek hepimizin vazifesidir cünki o hayvanların sicak bir yuvası herzamam tok bir karni olmuyo.
image
bu günkü proje bir cok sokak hayvanlarının karninin doymasına vesile olacak
image
.bende bu projeye katılarak sokakda güzel bir köpek buldum onu yazlik evime götürdüm mama aldım karnını iyice doyuzdurdum ve artik o bir sokak köpeyi olmayacak .
image
güzel bir ad koymağı düşünüyorum heniz ne ad koyacağmı bilmiyorum .

Sort:  

Afərin, savab iş görmüsən.

😊😊😊

Gör nə şirin heyvandi birazdan özümlə gətirim qutab yeməyə?😃

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56095.11
ETH 2533.38
USDT 1.00
SBD 2.23