Sevgili Günlük #3

in #tr6 years ago (edited)
Tam 17 gündür yazı yazmadan geçti. 17 gün... Defterlerimden, kalemlerinden ve yazı yazabileceğim her şeyden uzakta. Aslında ulaşabileceğim yerlerde ama bazen insan her zaman yaptığı şeylerden sıyrılıp farklı şeylere yönelmek istiyor. Bilirsiniz işte... Farklı olması yeterli oluyor, küçücük de olsa, belki herkes için çok sıradan bir şey de olsa. En basitinden, evin bir odasının şeklini değiştirmek bile mutlu edebiliyor böyle zamanlarda (en azından beni çok mutlu ettiğini söyleyebilirim). Minik bir çocukla resim yapmak, kalem tutuşunu izlemek. Onun hoşuna giden bir şeyi yapıp, gözlerinin ta içinin gülüşünü izlemek...

Geçen 17 günde neler yaptım, hangi şehirlerden geçtim, hangi bulutları nelere benzettim, hangi nehrin sularıyla buluştu parmaklarım, kimlerle yanyana yolculuk yaptım, hangi martıyla simidimi paylaştım, kimleri ağırladım küçük evimde, düşününce aslında 17 günden de fazlası gibi geliyor. Zaman ne garip bir şey değil mi?



Zamanla herkesin ama herkesin sorunu yok mudur? Daha küçücükken ders saati geçmek bilmezken, teneffüs dakikaları ışık hızıyla geçmez miydi? Şimdiki zamana gelirsek bazen öyle anlar oluyor ki daha otuzuna gelmeden kendini yaşlanmış hissediyor insan. Herkesin olmuştur böyle hissettiği anlar. Bir şekilde zamanla problemliyiz işte. Geçmişle ayrı, şimdiki zamanla ayrı, gelecekle ayrı problemimiz.

Aslında zaman konusunda aklımda daha uzun cümleler vardı. Ta ki hastaneye gidip de acil kapısındaki o kalabalığı ve feryatları görene, duyana kadar. Hiç tanımadığım biri için, hiç tanımadığım insanların, anlamadığım bir dilde ağıtlarını işitmek bir anda tüm cümleleri sildi attı. Öyle bir sessizlik çöktü üzerime. Zaman üzerine yazılacak her şey anlamını yitirdi bir anda.

Şimdi sakinlik zamanı.
Sort:  

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 92.0% @billbutler upgoat, thanks to @literaturk
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 41.0% @blockops upgoat, thanks to @literaturk
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

uzun bir aradan sonra hoşgeldin🙋‍♀️
biliyorsun burada 1 gün bile uzundur, özletme kendini ve yazılarını:)

Evet öyle, bundan sonra daha sık buralardayım inşallah. Özlemişim :)

Okudum 👍👍👍

Ne kadar uzun ara vermişsin yokluğunu hep hissettim arada sayfana baktım dün yoğunluktan bakamadım sayfana, yine hislerini çok iyi anlatmışsın özlemişiz yazmanı. 😃 Allah tüm hastalarımıza acil şifalar versin inşallah. Hoşgeldin tekrardan 🤗

Teşekkür ederim arkadaşım. Ben de özlemişim hepinizi. Arayı kapatmaya çalışıyorum, hoşbuldum :)

Yine güzel bi yazı . Tanimak isterdim sizi) bence bunlari seslendiriseniz daha da güzel olur. Siz başara biliris bunu )

Teşekkür ederim yorumunuz için 😇

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by neokuduk from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67962.69
ETH 3852.35
USDT 1.00
SBD 3.66