You are viewing a single comment's thread from:

RE: Geceye Ağıt

in #tr6 years ago

Yazdım, yazdım, sonra sildim hepsini... Dün gece, evet gecenin karanlığında okurken bu yazıyı, sanki çok özel ve görmemem, dokunmamam gereken bir şey avuçlarımdaymış ve ben incitecekmişim hissi ve çekingenliğiyle okudum tüm satırları. Üzerine bir de şiiri dinlemek fikri ise...korkuttu beni, evet korktum. Neden bilmiyorum. Bilmiyorum işte. İnsan bazen her zamankinden daha çok ihtiyaç duyuyor bir anne varlığına, ama bazen de her zamankinden daha uzak oluyor ya, öyle bir şeydi galiba.

Şiiri dinleyeceğim, tekrar uğrayacağım buraya belli ki :)

Sort:  

Bu kadar güzel okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım şiiri de dinlersiniz. Yazılanlardan çok daha fazla şey anlatıyor. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59367.33
ETH 3172.01
USDT 1.00
SBD 2.43