You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wonderland Eurasia / Ankapark'ta bir gün

in #tr5 years ago (edited)

BAYILDIM bu yazına!

Gitmiş görmüş kadar olsam daa, geldiğimde birlikte gidelim yine bence. geçen konuştuğumuzda her ne kadar kimseyi götürmeyeceğinin yerini yapmış olsan da :p

Gerçekten çok büyük bir alan. Hatta buranın planını gösteren maketin fotoğrafını evde incelerken, üçte birini bile gezemediğimizi fark ettim. Zaten tek bir günde bunu yapabilen kesin cindir.

:) 🧞‍♂️

ve en sevdiğim kısımm 🎊

"Hanım hanım bunlar benim yavrularım."

işte pikaçunun en sevdiği replik
💕

Sort:  

Yorumunuzu gördüğümde çok şaşırdım. Okuduğumda daha çok şaşırdım :) Vay ne şeref okuyup yorum yapmışsınız :) @neokuduk hocam inanamıyorum siz Ankara'ya mı geldiniz?

beğendiğine tabi ki sevindim çok teşekkür ederim 🎈🎈

Gitmiş görmüş kadar olsam daa, geldiğimde birlikte gidelim yine bence.

tamam beraber de gidelim :)

geçen konuştuğumuzda her ne kadar kimseyi götürmeyeceğinin yerini yapmış olsan da :p

ya ilk başta bi ısınamadım beni bilirsin sevmediğim şeyleri seviyormuş gibi yapamıyorum, sevdiklerimi de sevmediğim yerlere götürmek istemem:)
1 ay sonra falan açılacak yerleri vardı, o zaman kararım değişebilir bak:)

"Hanım hanım bunlar benim yavrularım."

benim de en sevdiğim:p

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57563.20
ETH 3078.64
USDT 1.00
SBD 2.41