You are viewing a single comment's thread from:

RE: bir kaktüs hatırası

in #tr7 years ago

Benim de minik bi kaktüsüm vardı. Üzerinde minnacık bir kırmızı çiçeği ile o kadar güzel görünüyordu ki 😍 Kaktüsümü öyle çok seviyordum ki hele çiçeğine bayılıyordum. Ta ki bir gün acı gerçekle karşılaşana kadar. Meğer o çiçek silikonla yapıştırılmış benim tatlı kaktüsüme 😱 Bunu da günlerden bir gün çiçeği kendiliğinden yere düşünce farketmiş olmam daha bir acıydı. Resmen kandırılmıştım 😒😒😒 dokunmaya kıyamadığım için hiç sahte olabileceğini düşünmemiştim 😪 sonra o kaktüsüm de acaba sahte mi diye şüpheye düştüm. Ya yine kandırıldıysam falan derken kurcalama isteğim her geçen gün artmaya başladı. Bir türlü emin olamadım ama günün birinde kaktüsüm benim şüphelerimden bıkmış olacak ki ÇÜRÜDÜ 😓 Bu da böyle bir anımdır... 😔

Sort:  

Kendi kaktüsümün anıları başıma üşüşünce senin yazına yazacaklarımı yazmamışım 🙄
İnce düşünceli insanlarla karşılaşmak zor. Aslında çok basit bir şey gönül almak ama yapmamak daha kolayımıza geliyor. Benim bandwidthimi eksi bin beşyüzlere düşürmeden yazıp göndereyim yorumumu 🤣

aynı dediğin gibi öyle insanlar bulmak çok zor belki de yoktur☻
ben de birazdan steemite giremeyeceğimi hissediyorum o yüzden cevaplamak istedim ☺

hahaha hatırladım ya çok komik değil mi😸😸 şimdi okuyunca komik geliyor ama düpedüz kandırılmak bu🙊

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56963.59
ETH 2355.27
USDT 1.00
SBD 2.38