Sort:  

rica ederim, ne demek. yazıyı okuduğunuz için asıl ben teşekkür ederim. evet oyun gerçekten farklı, bağımsız oyunlara neden ihtiyacımız olduğunu net bir şekilde gösteriyor. özellikle, gamer olmayan kişilere de tavsiye ediyorum.

Blogunuzda güzel içerikler varmış, inceleme yazılarınız oldukça kaliteli. Bunun için takip listeme ekledim sizi, okuyup desteklemeye çalışacağım. Bu aralar oyuna hiç fırsat bulamıyorum steemit tüm vaktimi alıyor neredeyse ama bu oyunu deneyeceğim ☺️

sizin sayfanız da oldukça güzel. kitap okuma hobisini kendime bir türlü edinemedim, umarım sizin blogunuzdan ilham alırım. :) desteğiniz ve güzel sözleriniz için çok teşekkürler, ben de paylaşımlarınızı takip ediyor olacağım.

Teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57475.27
ETH 2375.39
USDT 1.00
SBD 2.34