You are viewing a single comment's thread from:

RE: Manasızlık Tasallutu

in #tr6 years ago

Yazıdan önce fotoğrafa kısacık bir yorumum olacak. Bu sabah süpürgeyle yerinden, yurdundan ve galiba canından ettiğim örümcek canlanmış kanlanmış ve hiddetlenmiş bana bakıyor sandım. Uzunca bir süredir o evin bir köşesinde ben evin bir köşesinde yaşarken bugün dalgınlığıma geldi ve kendisine elveda demek zorunda kaldım. Dalgınlıklar nelere yol açıyor, görüyor musunuz... Oysa ki hiç istememiştim bunu. Bu aralar sıkça istemediğim şeyler yapıyorum zaten. Bak kısacık yorum dedim uzattım da uzattım.

Yazı harika. Kargaşa iyidir :)

Posted using Partiko Android

Sort:  

Teşekkürler. 😊

Uzamış yorum da iyidir. :)
Örümceğe ise her ne kadar yazık olsa da aslında kaçınılmaz son olmuş. 🍃

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61263.81
ETH 2676.81
USDT 1.00
SBD 2.59