Yeni Bir Yer, Yeni Bir Görev

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar,

Bugün gelen jet bir kararla başka bir yere atandım. Daha doğrusu görevlendirildim. Ancak gittiğim yerin durumunu ve personel azlığını göz önüne alırsak oldukça uzun bir süre çalışacakmışım gibi görünüyor.

Resimler pixabay üzerinden alınmıştır.

Çalışma hayatında olan arkadaşlar bilir. Bir yere ilk gittiğinizde kendini uyanık zanneden bazı insanlar sizin üzerinizde belli bir hakimiyet kurmaya çalışır. Tabi ki bunun iki sonucu olur. Biri eğer baskın bir kişiliğe sahipse, onun üzerinde istediği kadar hakimiyet kurulmaya çalışsın, hiç fark etmez. Sonuç hakimiyet kurmaya çalışan kişi için hüsran olur. Ancak kişi mülayim dediğimiz tarzda ve hakkını savunmaya bir kişiyse ezilmeye mahkum olur. İşte bunu anlamıyorum. Yanlış anlamayın mülayimlikten bahsetmiyorum. Neden bu hakimiyet kurmak isteyen kişiler var. Neden hakimiyet kurmak isterler. Neden egolarını tatmin etmek için birilerini ezmeye çalışmaları gerekir.

Neyse konumuza dönelim. Yeni çalışmaya başlayacağım yere gittim. Bende yaşça ve çalışma hayatı olarakta büyük biri vardı. Bana bak şöyle yapacaksın, böyle yapamazsın, şu saatte gel, bu saatte git demeye başladı. Kendi istasyonumdayken duyuyordum. Herkes illallah etmiş bu adamdan. Bende ne yapılmasını söylenmesinden nefret ederim. Zaten mimlemiş gelmişim. Neyse önce ufak bir laf dalaşıyla başladı. En son ambulansa kendini kitlemişti :D İstasyon şefi araya girdi. Herkes eteğindeki taşları döktü. Bölge şefi arandı. Bölge şefi arkadaşı 5 günlüğüne idari izne çıkardı. Şimdi ödül verdi diyeceksiniz ama bizler izin kullanmayız. Bir ayın başına diğer ayın sonuna nöbetlerimizi denk getirir aradaki 10-15 günlük periyotta izne çıkarız. Yoksa döner sermayemiz kesilir. Bir nevi adama maaş kesme cezası verdi. İstasyon şefine o adama dikkat etmesini ve en ufak hatasını bildirmesini istedi. İstasyonda o olmadığı zamanlarda da şiddete başvurmadan benim takip etmemi istedi. Adam Herkesin içinde benden ve diğer arkadaşlardan özür diledi. Ve mutlu son. Şu izni bir bitsin insan ilişkileri mükemmele yakın olacaktır. :D Çünkü insanımız yemeğini önünden al ama parasını alma :D Kinlendi biliyorum. Hatamı bekleyecek :D 

Pişmanmıyım? Asla. Aksine keyfim çok yerinde . :D 

Bu ufak anımı sizlerle paylaşmak istedim. Dinlediğiniz için teşekkürler. :D

Sort:  

Helal olsun

yeni görevinizde başarılar

Yeni yeriniz hayırlı olsun, iş hayatında böyle garip insanlar ne yazık ki çok oluyor. Üstünde fazla durmamak lazım, zaman herşeyin ilacı.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60968.19
ETH 2367.91
USDT 1.00
SBD 2.56