Piyango 1# (10 SBD Ödüllü)

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,

Gerek blogdaki konu üzerinden gerekse discorddan bana ulaşıp bu konuda fikirlerini beyan eden arkadaşlara teşekkür ediyorum.

Öncelikle sizlerin talepleri doğrultusundu ve birkaç eklemem ile piyangonun ilkini deneme amaçlı düzenliyorum. 

Bu piyango haftalık olacaktır. 1-2 defa böyle denendikten sonra eğer yeterli katılım ve ilgiyi görürse süre kısaltılacaktır. 


Kurallar 

1- Piyangoya katılmak isteyen kullanıcı blogdaki konu altına bir numarayı da belirtecek şekilde yorum yapmalıdır.

2- Piyangoya şu an için tr kullanıcılar katılacaktır. tr kullanıcılarından yeterli desteği görmesi halinde kullanıcılarımızdan talebi dahilinde diğer kullanıcılara da açılacaktır.

3- Piyangoda o sayıyı ilk yazan kişinin başvurusu geçerli sayılır. Diğer yazılanlar geçersizdir.

4- Piyangoda ilk yorumunuzdaki sayı geçerlidir. Daha sonradan sayı değiştirme imkanınız bulunmamaktadır.

5- Herkes piyangoya bir sayıyla katılabilir.

6- Bu kuraldan çok bir rica. Yorumlara mümkün olduğunda vote vermemeye çalışın. Alta üste oynayarak gözden kaçmasına sebep olabilirsiniz.

7- Konuyu votelemek zorunlu değildir. Sadece yorum bırakılması yarışmaya katılmak için yeterlidir. 

8- Piyango da 1'den 100'e kadar sayılar arasında tahmin yapılacaktır.

9- Piyango ya katılımlar 09.07.2017 Pazar Saat 12:00 da başlayıp, 16.07.2017 Pazar saat 00:00 (Cumartesiyi pazara bağlayan gece)'da sona erecektir. 

10- Piyango için çekiliş 16.07.2017 Pazar saat 11:00'da yapılacaktır.

10- Piyango için çekiliş random sitesi üzerinden gerçekleştilecektir. 

11- Piyango ödülü 10 SBD olarak belirlenmiştir. 10 SBD kazanan tahlihli ye ödülü çekilişin yapılmasına müteakip gönderilecektir.

12- Piyango konusu altında spam gönderilerde bulunan kişiler şikayet edilecek ve piyangodan çıkarılacaktır.

13- Piyangoya katılım 100 kişi olarak öngörülmektedir. Belirtilen ödülde buna göre belirlenmiştir. Bu sebeple minimum 15 kullanıcının katılmadığı piyango iptal edilecektir.

13- Piyangoya katılan herkes bu kuralları kabul etmiş sayılır.

Piyangoda geliştirilmesini düşündüğünüz konuları Türk Kullanıcılara Piyango Projesi ! konusu altında dile getirebilirsiniz.


Herkese Bol Şans.

[Image by Skitterphoto on pixabay]

Sort:  

ben de 35 diyorum (: herkese bol şans !!

Sizede bol şans

kimse yorum yapmamış. ödül için bir sponsor var mı? konunun hareketlenmesi için ilk tahmini ben yapayım 27

Şu an ödülü ben karşılıyorum. Tabiki bu topluluktan desteğini esirgemeyen bazı arkadaşlarında desteğiyle. İlgi durumuna bağlı olarak olursa şayet gelecek piyangolarda ödül miktarı artabilir, azalabilir ya da piyango ödülü için başka bir sistem kullanılabilir. Ancak ilk piyangonun ödülü sabit 10 SBD'dir. İlginize teşekkürler. İlk yarışmacı sizsiniz. Bol şans.

61 DİYORUM İYİ ŞANSLAR

23'ü diyorum bende

13 nomad88 tarafindan soylenmistir @monomyth

değiştirdim :)

Haydi hayırlı olsun bakalım. O zaman 39!

06 da benden

Hosgeldin :) BolȘans.

17 olsun benim sayım da

Güzel bir düşünce tebrik ederim. Ben de eğer kimse almadıysa "40"ı alayım :)

Bol şans. Bu arada teşekkür ederim :)

10 Diyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63781.73
ETH 3407.93
USDT 1.00
SBD 2.47