You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bu hayatta bir hobiniz olsun

in #tr6 years ago

Hobi olarak uğraştığım filoğrafi sanatı en kaliteli zamanı filoğrafi yaparak yaşıyorum sanırım kendi kendime yanlız kaldığım zaman gün içinde yaşadığım stres burda atıyorum.çok iyi geliyor herkes tavsiye ederim. Aslında çok şey yazılır ama maalesef koşturma esnasında gördüm bu postu hemen yazmak istedim. Hayırlı günler.

image

Sort:  

Öncelikle ellerinize sağlık, fiografi baya sabır gerektiren birşey bildiğim akdarıyla. Bu bile başlı başına bir deneyimdir. Bazen zamanımı o akdar boşuna harcıyoruz ki. Az bir kısmını bile böyle bir uğraşa versek, hayatımın akışı çok iyi değişir.

Teşekkür ederim sıkıntılı bir dönemde bana bir liman olmuştu filoğrafi sanatı zaman buldukça yapirem rengarenk bakır teller ile civini sanata güzelige dünüşümüdür.filoğrafi 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67167.83
ETH 3499.47
USDT 1.00
SBD 2.81