DİKKAT!! YORUMLAR VE LİKLERLE HESAP ÇALMA!

in #tr6 years ago

Öncelikle merhaba;

2 haftadır steemit'de aktif olarak yazı paylaşıyorum. 2 gün önce hesabım çalındı. Çok basit bir şekilde. Postlarıma gelen yorumları dikkate alırım her zaman, cevaplarım aynı zamanda gelen yorumlarım incelerim. Yine gelen bir yorumu incelerken virüs olduğunu farketmedim hesaba tıkladım inceledim. Daha sonra herşey normalken bir anda hesabımdan çıkış yaptı otomatim ve şifrem değişti. Hiçbir şekilde giremedim ve farkettim ki otomatik olarak diğer postlara yorum atmaya başlamış hesabım. Hemen iletişime geçip sorunu çözdüler ama bu süreçte hesabım çok zarara uğradı puanım düştü diğer insanlara virüs yolladı. Bundan dolayı size gelen yorumlara çok dikkat edin ki hesabınızın başına bir şey gelmesin. Emin olmadığınız yoruma bakmayın bile.

Sort:  

Geçmiş olsun benimde başıma geldi diğer hesabımda yorumun birine tıkladım sistemden attı tekrar şifre istedi şifreyi girmemle hesabın uçması bir oldu bende sinirlenip yeni hesap açtım eskisini aldım ama kullanmıyorum artık.

Az daha benim de başıma geliyordu, hızlı davranıp şifremi değiştirdim.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65527.96
ETH 3466.32
USDT 1.00
SBD 2.52