DESTEK VEREN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. ÇOK AZ KALDI HESABIN AKTİF OLMASINA.

in #tr6 years ago

Arkadaşlar destek veren herkese tek tek teşekkür ederim hesabın aktif olmasına çok az kaldı. postumu görmeniz için bot kullanmak zorunda kalıyorum. Gelen yorumlara verdiğim cevaplar dahi gizleniyor. Bu konuda bana yardımcı olabilece süreci hızlandıracak bir fikri olan var mı acaba? Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim yoruma cevap versem bile görünmeyecek o yüzden buradan direk teşekkür ediyorum. Çok az upvote kaldı aktif olmak için. Emek verdiğim benim için değerli yazılarım saçma sapan bir virüs yüzünden hep gizli duruyor siz dikkat edin hesabınıza emekleriniz boşa gitmesin...

Sort:  

çok geçmiş olsun şimdi anasayfamda gördüm konuyu çok kötü olmuş umarım her şey düzelir..

Ben de postu görüyorum diye sorun çözüldü sanmıştım:/

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65527.96
ETH 3466.32
USDT 1.00
SBD 2.52