BANA YARIM EDER MİSİNİZ? LÜTFEN OKUYUN!

in #tr6 years ago

TEKRAR MERHABA,

BİR ÖNCEKİ POST İÇİNDE YAŞADIĞIM TALİHSİZ DURUMU ANLATTIM.  

Reputation PUANIM ÇOK DÜŞTÜĞÜNDEN DOLAYI YAZILARIM GİZLENMİŞ. SİZDEN RİCAM HESABIMA GİRİP GÖRDÜĞÜNÜZ POSTLARI UPVOTE EDER MİSİNİZ? ÖZELLİKLE PUANU YÜKSEK ARKADAŞLARDAN RİCA EDİYORUM. BİRŞEY KAYBETMEZSİNİZ. YAZILARIM TEKRAR GÖRÜNSÜN YETERLİ. 

ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM...

Sort:  

Gelen bir yoruma tıkladım virüsmüş hesabın şifresi değişti ele geçirildi. Hesabım otomatik yorum atmaya başladı bundan dolayı sistem spam belirledi benim hesabı 40 olan puanım 0landı bu sebeple de oy almamış postlarımın emeklerimin hepsi gizlendi. resmen saçmalık

geçmiş olsun emek verip uğraşıyorsun zibidinin biri yüzünden hepsi boşa gidiyor biran önce toplarsın inşallah desteğimiz arkanda geçmiş olsun tekrardan

Sanırım sorun çözülmüş👏🏻👏🏻👏🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65527.96
ETH 3466.32
USDT 1.00
SBD 2.52