You are viewing a single comment's thread from:

RE: Leave your comment / Yorumunu Bırak ENG/TR

in #tr6 years ago

Belki aidiyetlik duygusu ya da ilkel güdüler ve yahut temiz ve bozulmamış olmasındandırki gökdelene bakarken ki hissettiğim duygu ile yukarıdaki fotoğrafı çekerken hissettiğim duygu aynı değil hala... Bu durumda ben gökdelenlerin gölgesinde huzuru hissedemeyenlerdenim. Belki de bu yüzden ben ve benim gibilerin tatil alternatifleri hep doğa diye nitelendirdiğimiz yerlerden ibaret.

Ben de doğayı seviyorum çünkü ahengine hayranım.

Sort:  

İşte bakış açısı. Ben de şehrin yoğunluğunda huzursuzum. Gezdiğiniz yerleri gezmek isterdim. Sadece benim için doğa tanımı farklıydı o yüzden ektra şeyler de yazdım :)

Yazınız çok ilham verici zaten. Zevkle okudum.

Teşekkür ederim efendim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.56
ETH 3203.28
USDT 1.00
SBD 2.46