Neler Oluyor Hayatta #NOH

in #tr5 years ago

Partiko Puanları Mı

Partiko diye bir uygulamadan hiç haberi olmayanların bile mi uygulama içinde puanları varmış yoksa girer girmez mi oluşuyormuş puanlar anlamadım. Ama velhasıl puanım varmış işte kullanıyorum bakalım neler olacak Partiko'da...

Tavşan Dağa Küserse

Geçtiğimiz yarım yıllık sürede çoğumuz iletişim konusunda zorlu süreçler geçirdik. Birçoğumuzun hayata bakışını, ideolojisini, ilişkilerini, işini ve kendini sorgulatan bir süreçti bu. Sürecin bittiğini söyleyemeyiz ama az kaldı diyebiliriz. Herkes için bazı değişiklikler oldu fark edilse de edilmese de. Belki kırdık belki kırıldık... Bu süreci nasıl atlattığımız önemliydi ama daha önemlisi bu süreç yüzünden ilersini de hiç etmemek gerekliliği. Küstüğünüz dağlara bir dönüp bakın. Belki neden küstüğünüzü hiç bilmiyor belki de yanlış anladı hiç önemli değil. Barışacak da olsanız küs de kalsanız gidin dağa bütün gerçekliğiyle neden küstüğünüzü söyleyin. Nedeni dağın kendisi bile olmayabiliyor bazen küserken. Dağa hakkı olan gerçekleri verin. Üzülsün gerekirse ya da yıkılsın koca dağ.

Ne Biçim Hayal Uyandırın

Bugün-yarın bugün-yarın diye diye geçip giden ömrü görmezden gelerek yaşamaktansa hayata balıklama atlamak mı gerekiyor yoksa temiz kalmak için hiç kaldırımdan inmemek mi? Uyanalım diye balkondan kaç kere atlamamış mıydık? Neden hep rüyaymış diyip geri uyuduk hiç düşünmeden rüyayı? Hep gördüğüm bir rüya vardı artık alıştığım. Görmez oldum, unutmuştum. Yakın zamanda yine gördüm ve anlamına bakacak yaşa geldin artık dedim kendi kendime. Anlamı ayrılıkmış ya da tabir edene öyle gelmiş. Velhasıl ayrıldık. Hayaller kura kura tuğlalar dizdim tabir gerçek olur diye korka korka yaşarken. Bütün tuğlalar tek cümleyle yıkılıverdi. Hayallerimi bölüşmeye karar verdik. Güzellerini ona verdim, ezik büzük olanları da fakire fukaraya dağıttım. Bana kalansa yeni hayaller kurmakmış. Uyanalım.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Thank you so much for being an awesome Partiko user! You have received a 5.49% upvote from us for your 1005 Partiko Points! Together, let's change the world!

Thank you so much for being an awesome Partiko user! We have just given you a free upvote!

The more Partiko Points you have, the more likely you will get a free upvote from us! You can earn 30 Partiko Points for each post made using Partiko, and you can make 10 Points per comment.

One easy way to earn Partiko Point fast is to look at posts under the #introduceyourself tag and welcome new Steem users by commenting under their posts using Partiko!

If you have questions, don't feel hesitant to reach out to us by sending us a Partiko Message, or leaving a comment under our post!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57679.84
ETH 2442.12
USDT 1.00
SBD 2.34