Neler Oluyor Hayatta #NOH

in #tr6 years ago

Steem blok zincirinde uzun süre tutunabileceğimi düşünsem de kripto para konusunda başka şeylerin de takip gerektirmesi ve yazı yazmanın zahmetli hale gelmesinden dolayı ne zamandır yazı paylaşmıyordum. Bugün her zamanki gibi bir 15 dakikalığına yazılara, trendlere bakayım dedim ve değişiklikler fark ettim.

POST GEÇMİŞİ ARTIK GÖRÜNMÜYOR

image
Yukardaki resimde steemd, steemdb ve busy'nin en altında steemit postlarının düzenlenmişse eski hallerini gösteren bir site daha vardı. artık bu site görünmüyor. Bu benim sıkça kullanmadığım ve de gereksiz bulduğum bir özellikti. Hatta bence ya daha fazla site yer almalı burada (steemworld, steemreports gibi) ya da hiçbiri olmamalı.

RESTEEM ÖZELLLİĞİ DEĞİŞMİŞ

Benim hatırladığım kadarıyla resteem özelliği her zaman kullanılan ve geri alınamayan bir özellikti fakat şimdi baktığımda 7 günden sonra bloglarresteem edilemiyor. Geri alınabiliyor mu denemedim.
image
6 günlük bir gönderide halen resteem butonu var. Resteem yapmak için reply yazan butonun yanındaki oka tıklamak gerekiyor. Bu buton 7 günden daha önce paylaşılan yazılarda artık görünmüyor.
image
Resteem özelliği blog gelirlerini doğrudan etkilemez. Dolaylı şekilde etkiler. Bu nedendendir ki benim görüşüm blog postlara ekstra değer katmalı. Resteem yapan kişinin SP değerine göre bir oy gücü düşürülüp posta da bir değer kazandırması sağlanabilir. Böylece resteem servisi yapan gereksiz para tuzaklarının da önüne geçilmiş olur.

HEDE.IO GÜZEL İLERLİYOR

![image]()
Halen kullanmamış olsam da kullananları görüyorum, entry girerek para kazanmaya başlanmış bile. Sözlük sistemini Steem blok zinciriyle bağlantı kurarak geliştirmek zor olmasa gerek. Daha yolun çok başındalar fakat bence gelecek vaadediyor bu platform. Türk kullanıcılar tarafından yapılan bu platformu gelecek günlerde kullanmak deneyimlerimi paylaşmak isterim.

#noh

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58392.35
ETH 2462.57
USDT 1.00
SBD 2.37