Neler Oluyor Hayatta #NOH

in #tr6 years ago

SNDBOX YARIŞMASINA KATILAMIYORUM

enter image description here

Ne kadar çabaladıysam da bir türlü logo, grafik thumbnail işlerinden anlayamadım. Yani anladım ama beceremedim. Türklerden yarışmaya güzel resimlerle katılanlar gördüm. Benim nem eksik onlardan dedim bilgisayar başına oturdum. Saatlerce çizgiler, kareler, yuvarlaklar çizdim, bir takım boyamalar yaptım ama güzel şeyler çıkaramadım. Sonunda burdan tanıdığım birisi bana blogun içine yazılacak şeyler ve tasarımı nasıl yazacağıma dair destek oldu. Fikrim iyi olmasına karşın ben biraz beceriksiz olmamdan dolayı kazanamayacağım Önemli olan katılmaktı :D

BLOK ZİNCİRİ KÖTÜLENİYOR

enter image description here

İzlanda'da kripto para madenciliğinde kullanılan elektrik toplam hanelerde kullanılan elektrikten daha fazla çıktı diye Bitcoin biter diyen köşe yazarını neden ciddiye alır ki insanlar. Anlamıyorum. Neymiş efendim elektriği bu kadar harcadığı için dünyanın sonu olurmuş. Her madencilik o kadar elektrik yemiyor sen de Bitcoin üretme başka coin üret! Güneş enerjisinden de rüzgar enerjisinden de faydalan elektrik üretimi için. Neden devamlı felaket senaryoları üretip duruyorlar anlamıyorum.

resim kaynağı 1
resim kaynağı 2

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57730.16
ETH 2445.18
USDT 1.00
SBD 2.34