Acaba Nedir ?

in #tr6 years ago (edited)

1-adet-nar-kac-kalori_78_2.jpg

Ne zaman bir nar görsem hemen küçükken merakla sorduğum o bilmece belirir aklımda.

Oysa bana ilk sorulduğunda nasıl da bilememiştim ..

Acaba şimdi ki çocuklar da biz kadar merak ediyorlar mıdır ?

Yemesi bir o kadar zor ama bir o kadar da güzel meyvemiz. Çok fazla kaloriye sahip olmadığı için diyet yapan kişilerinde rahatça tüketebileceği bir meyvedir.
Bir adet nar 234 kaloridir, ve aşağıda yazan aktivitelerden bir tanesini yaptığınızda bu 234 kaloriyi yakmış olacaksınız.

  • 39 dakika yürümek
  • 18 dakika koşmak
  • 33 dakika bisiklet sürmek
  • 23 dakika yüzmek

Gece gece canım çekti, afiyet olsun.

Çarşıdan aldım bir tane eve geldim bin tane ?

Sort:  

Beautiful fruit. Red gold! I like to freeze the kernels to cook with off season.

Güzel meyve Kızıl altın! Mevsim dışı pişirmek için çekirdekleri dondurmak istiyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57483.44
ETH 2574.21
USDT 1.00
SBD 2.48