You are viewing a single comment's thread from:

RE: Arayıp sormasam da, unuttum seni sanma...

in #tr6 years ago

Dutluklar, Nevada çölüne döndü😀 dut ağacı da olsa yeşildi, canlıydı...şu an benim için steemit; robo-city😂 Hoşgeldin bu arada 😎

Sort:  

Yazmıyoruz ama uzak kalamayıp böyle karanlıklarda da takılıyoruz sayın fizyoterapistim ;)) Yorumunuzu görünce bir gülümsedim ister istemez.

Bana da post apocalyptic bir senaryodayız gibi geliyor. Mad max mi desem 12 monkeys mi bilemedim. Her şeyin hızla tüketildiği güçlünün takıldığı bir ortam olmuş gibi duruyor ya hem eski ortamın hatırına hem de birşeyler yazmayı özlediğimden geri dönmeyi düşünüyorum. Dayanamıyorum. ;P

Belki de ilk günden beri sadece dutluk sahibinin ve yatırımcıların biz minnowlarin emekleri ile beslediği bir Matrix di 😂

Olabilir, o zaman bir neo'nun çıkıp ben bu oyunu bozarım demesi gerekmez mi? ;)

Bir "NEO" bir de "EOS" bunların gelecekteki platformlarına bakmak lazım, bence dediğimizi yapacak Neo oralarda 😀👍🏽

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60752.39
ETH 2904.82
USDT 1.00
SBD 3.73