Küçük Bir Seyahat - Ohrid 🌍

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba, bugün sizlerle küçük bir gezintimi (gezi değil) paylaşacağım, açıkçası bunu yapmamin nedeni yaz ortasında Ankarada mahsur kalmış olmam ve bunun verdiği ruh haliyle, daha önce gittiğim yerleri fotoğraflarla şöyle bir yaad etmem, böylece bedenimi değil ama ruhumu gezdirdim(sanırım yaşlılıkta insanlar böyle oluyor, hatiralara tutunuyorlar).

Benim sizlere şuraya mutlaka gidin, bunu da yemeden gelmeyin gibi tavsiyelerde bulunacak halim yok ve fakat bazen küçük anekdotlarin paylaşılmasıyla, insanların birbirini motive ettiğini düşünüyorum.Size diyorum ama hadi kalkın yerinizden! Tamam tamam bu yazıyı okumayı bitirip öyle gidin. (kendimi sabote etmeyeyim şimdi)
hem bir tüyo vereyim mi? Tatil de steemitten uzak kalmazsiniz hem eSteem var mobil uygulama, bakın bu yazıyı telefonumdan yazıyorum size📱,bir de https://dtube.video var rahat rahat yükleyin tatil videolarınızı🎥, ben de Ankara'nın bozkırında, izleyip izleyip iç geçireyim.
Neyse efendim lafı çok uzatmadan, sizi Ohrid de küçük bir gezintiye davet ediyorum. Gerçekten küçük ama 😊
neden mi küçük ?
Seyahat biraz bilinmez olmalı, herşeyi bilerek gitmenin bence bir tadı yok, maceraya açık olun derim, o yüzden sizlere küçük bir rota anlatacagim, gerisini keşfetmek size kalmış.😉

image

Aziz Yuhanna Kilisesi (Saint John Church)
image
Gezmek isteyenlere küçük bir tavsiye, sandalla🚣 kiliseye gelip, dönüşte ormanlık yoldan merkeze 15 dakikalık yürüyüşle ulaşabilirsiniz. İnanın gidişte o kadar yol tırmanmak istemezsiniz. Eşim gibi keçiler hariç tabi☺️
image
Veya kıyıdan böyle güzel bir köprüden geçip, ilerde bulunan cafelerde mola vermek isteyebilirsiniz.
image
Ara sokaklardan merkeze doğru giderken,
image
kiraz ağacından el yapımı kağıt yapan National Workshop For Handmade Paper ugramanizi tavsiye ederim.
image
image
İçerisinin havası gerçekten sizi başka bir zamana götürüyor, tabi benim gibi kağıt kokusunu da seviyorsanız.
image
Bu yeri sevmemin başka bir sebebi de, onların deyişiyle Kemal Paşa. Bu küçük sürpriz gerçekten bizi gururlandırdı.''O''nu gördüğüm an diğer herşey silindi.
Eminim bu dükkandan almak isteyeceğiniz, güzel çizimler çıkacaktır karşınıza.

Bu arada Ohrid'i gezmeye, dolu dolu bir gün yeter ama fazlası da asla sıkmaz.
image
E şimdi gitmişken, böyle güzel bir gölde sabah saatlerinde yüzmeden de, dönülmez. 😉🏊

Herkese iyi haftasonlari, iyi gezmeler diliyorum.

Not:Sanırım telefondan fena iş cikarmadim, bu konuda yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum, malum mobil hayat, sürekli gelişime açık ve muhtaç😉.

Sort:  

You got the beautiful blue sky and landscape..👍🏻😃

Thank you,☺️ your opinion is very important for me.

Amazing photos @myego13.. If you want to see a beautiful panorama of sunrise in from the village!
visit;
https://steemit.com/nature/@nazarwills/the-sun-rises-on-the-eastern-horizon.

Fotoğraflar da yazıda çok güzel olmuş, daha fazla seyahat yazısı bekliyoruz senden :)

Teşekkür ederim, umarım becerebilirim, yoksa seyahatimiz bol☺️

This post has received a 1.95 % upvote from @booster thanks to: @myego13.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69629.04
ETH 3375.52
USDT 1.00
SBD 2.74