Kahve içmeye gittim :)

in #tr8 years ago

Merhaba bugün okul bittikten sonra stres atmak için kahve içmeye Özsüte gittim.
Özsütün diğer şehirlerdede olduğuna şahit olmuştum. Buraya kadar gelmişken steemitede yazıp paylaşmak istedim.
Çok yorucu günün ardından kafeye gidip arkadan çalan hafif müzik ile birlikte kahve içip sohbet etmek bazen gerçekten tüm yorgunluğunuzu alabiliyor . Bugün gerçekten yorucu ve uykusuz bir gündü . Kafenin dıştan görünümü bu şekildeydi .Akşamüstü gittiğim için pek güzel çıkmadı :(

Buda dışarıdaki tanıtım menüsü gibi bir şey . Her kafenin başında vardır bunlardan :D Ucuz olan her şeyi koyup içeri girince acı gerçekle karşılaşınca anlıyorsunuz aslında dıştan bakmakla kanmamamız gerektiğini . Yani tabi cebimize güveniyorsak farketmezde:D

Evet bu da içerdeki menülerden bir fotoğraf .


Mint Mocha nın olmasına şaşırdım biraz . Çünkğ gittiğim farklı kafelerde mintli bir şey bulamıyordum . Aslında mutlu oldum ve hemen mint mocha siparişimi verdim.

Kafedeki hazır pastalar . Sanırım teklide satıyorlar. Şekil olarak çok güzel gözüküyorlardı ama daha tatlarına bakmadım :)

Sandalyeler :D

Şişeler hoşuma gitti evet ama çok tatlı gözüküyorlar .

Duvardaki dekor olarak konulan bu resimde çok hoşuma gitti .

Gelelim ben ne yedim.

Kafede dondurma ve nane aromalı mocha sipariş ettim. Aslında iyi şeyler söylemek isterdim ama servis gerçekten kötüydü.

Şöyle ki dondurmam aslında bu şekilde değildi. Üstünde fındık taneleri ve kraker olması gerekirken sade bir şekilde geldi.
Resimdekiyle aynı olmadığından hayal kırıklığına uğradım evet.

Kahvemin tadındada pek nane tadı alamadım. Buda hayal kırıklığına uğradım. Kendim hazırlasam daha hoş olurdu bunu bile düşündüm . Neden olmasın belki gerekli malzemeleri bulursam koyarım buraya tarifini :)

Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67958.74
ETH 3273.25
USDT 1.00
SBD 2.65