Classroom Orienteering Practice by @mustdogdu |> Sınıfiçi Oryantiring Uygulaması

in #tr6 years ago (edited)

Hi...

 I will explain the application of classroom orienteering.  Firstly,  click on this link for information about orienteering

Now  we need to have a place for the map. 

Step 1



Step 2


Step 3...

Then we start drawing. All obvious objects must be transferred to the paper.



Step 4...

Now we will create a orienteering course...

Our options creating a course.


1- We can use Orienteering software program "Ocad"


2- We can use any drawing program


3- We can create manually with pen :) I will use 3 (with pen).


Step 5...


Thank you for reading. You can play your student Orienteering game in class, at home, or anywhere else.


Have a nice day!


--------↓--TR --↓---------


Merhaba


Okulunuzda, öğrencilerinize oynatabileceğiniz basit bir etkinliğin anlatımını yapacağım.


Sınıfiçi Oryantiring Etkinliği


Oryantiring  hakkında bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.


Adım 1


Haritası çizilecek alanı belirlemek gerekiyor.


Adım 2


Burada dikkat edilecek unsur "haritaya aktarılacak nesneler" (sıra,masa,dolap vs) birebir çizilmesi gerekiyor.


Adım 3


Çizim aşamasında dikkat etmemiz gereken en önemli nokta "çizilecek harita kuşbakışı çizilmeli ve çizilen alanın belirgin nesneleri mutlaka haritada belirtilmeli. Bunu yapmamızın nedeni öğrencinin aklının karışmamasını sağlamak olacak. Haritadaki nesneleri (sıra, masa, dolap vs) gerçekte de görebilmeli bu yüzden olağanın dışında eksik veya fazladan nesneler çizilmemeli.


Adım 4


Oryantiring kursu oluşturma aşamasına geldi sıra.


Kurs oluşturmak için aşağıdakileri kullanabiliriz.


1- Ocad adlı çizim proğramı.


2- Herhangi bir çizim proğramı.


3- Manuel olarak yani kalemle :)


Ben kalemle yani manuel olarak çizimi göstereceğim.


Adım 5



Yapmamız gereken işte bu kadar basit. Sizde sınıfınızda, odanızda veya haritası çizilebilecek herhangi bir yerde öğrencilerinize bu heyecanı yaşatabilirsiniz.


Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim. İyi günler
Sort:  

Paylaşım için teşekkürler. Öğrencilerin hem eğlenip hem de beyin jimnastiği yapabileceği güzel bir etkinlik olur. :)

Teşekkür ederim sayın hocam :) yavaş yavaş keşfediyorum steemit'i :)

teşekkür ederim gerçekten çok güzel bir post olmuş

Çok teşekkür ederim. Umarım faydalı olur ilgili arkadaşlara.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69118.60
ETH 3805.70
USDT 1.00
SBD 3.71