VİZE VE SINAVLAR İÇİN ÇALIŞMA TAKTİKLERİM

in #tr7 years ago (edited)

Sınav zamanı geldi çattı. benim gibi erteleye erteleye sınava son gün çalışanlardan isen uyguladığım az ve öz çalışma yöntemlerini size anlatıp hemen derslerime çalışmaya devam edeceğim. Bunlardan ilki POMODORO yöntemi

resim

POMODORO yöntemi

Öncelikle bir zamanlayıcı bulup 25 dakika ya ayarlayın ve çalışmaya başlayın.bu 25 dk içinde telefonla ya da dikkatinizi dağıtacak hic bir seyle uğraşmadan çalışın.25 dk dolduktan sonra 5 dakika mola verin.
25 dakika çalışma + 5 dakika mola = 30 dakika ==> 1 POMODORO
Bu şekilde ard arda 4 POMODORO yapabilirsiniz. her dört POMODORO ardından 30-40 dk mola verebilirsin

resim

Bu yöntemdeki mantık dikkatini dağıtmadan telefon gibi şeylere takılmadan ders çalışmayı öğrenmektir. Bu mantığı çözdükten sonra kendin de farklı bir çalışma yöntemi oluşturabilirsin.

Başka bir yöntem ise; eğer sınava bir gün kaldı ve konular çok fazla ise hepsini bir gün içinde öğrenmek yerine benim yaptığım gibi mesela; 5 konu varsa sadece üçünü ya da ikisini iyi bir şekide çalışmak daha verimli olur. çünkü hepsini öğreneceğim diye afallayıp hiç bir konuyu tam olarak öğrenemeden sınava girerseniz sonucu kötü olabilir.

resim

tabi böyle bir durum da söz konusu olabilir :))

resim

bu riski de almak gerek :)

Ben ders çalışmaya devam edeyim.

Sizinde işe yarar bir bir yönteminiz varsa yazabilirsiniz

Kendinize iyi bakın

Sort:  

Don't be so critical of yourself - you are clever!

What is the computational power of the universe?

This post has received a 0.63 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Hahahaha aynı durumdayım hiç genelde çalışmadan girerim sınavlara sınav öncesi ufak bir bakmam yeterli olur. Ama bu dönem mezun olacam sorun çıkmaz ise :) bu arada upvote yaptim. Iyi çalışmalar diliyorum

öğrenci milletiyiz işte :) hayırlısı olsun senin içinde ,teşekkürler.yazıların dikkatimi çekti takipteyiz sizi

Bnmde yarın yada birkaç saat sonraya 3 tane sınavım var geçmiş olsun diyorum kendime :)

Klasik olursa cevap diye tüm sorularin altına soruyu kırparak yaz ben öyle gecmiştim çan sistemi sayesinde bir kaç sınavı öyle geçtim çoğu kişi geçememişti :)

  1. Sınavım bitti 100 bekliyorum. :)

Test miydi sınav :)

Hocam 3 ü de bitti ilk ikisi test son sınav klasik di Allaha şükür iyi geçti😀

Sınav öncesinde ceviz, çikolata yiyin.. Pekmez ve özellikle 1 çay kaşığı çörekotu yağı içtiğinizde farkı farkedersiniz.. başarılar..

Congratulations @musaa! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Allah zihin açıklığı versin her kese)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63931.73
ETH 2663.43
USDT 1.00
SBD 2.84