Sokaktaki Kaldırımlar Sizler İçin Ne İfade Ediyor? Aman Nasıl Olursa Olsun Bizene Diyenlerin Sesini Duyar Gibi Oldum:( Peki Ya Engelliler İçin Ne İfade Ediyor Hiç Düşündünüzmü?steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago (edited)

Sizler için sıradan bir kaldırım olan yerler engelliler için ne kadar önemli olduğunu biliyormusunuz.
Geçen gün başıma gelen bir durumdan bahsetmek istiyorum
Akülü tekerlekli sandalyem ile yolda gidiyorum :)) güldüm çünkü başka şekilde gidemem :))) neyse konumuza dönelim
Yolda giderken kaldırımdan gitsen bi dert yoldan gitsen bi dert nedenmi..
Yoldan gitsen yanından vızır vızır geçen araçlar ile can güvenliğin olmuyor
:))) ozaman sende kaldırımdan git dediniz demi :)))
Neden kaldırımdan gitmek bi dert dedim çünkü bazı kaldırımlarda hatta çoğu kaldırımlarda engelliler için çıkış yolu rampa yok
Neyse ki giderken bi baktım kaldırımda güzel bir rampa var helal olsun dedim ve çıktım kaldırıma

images-6.jpg
Yaklaşık 100 metre gitmişimdir
Eee sonra nemi oldu :)))) çıkışı yapan yetkili mühendisler mi artık bilmiyorum inişi yapmayı unutmuşlar :))))))

images-5.jpg

Bu gibi durumlarla hep karşılaşıyoruz bizler ve bizim gibiler onun için ben alıştım artık hiç hayret etmeden gülüyorum ve geldiğim yolu tekrar dönüp yoldan gitmeye devam ediyorum
Eeee yolda giderkende bişey olursa araba filan çarparsada iki suçlu seçeneği oluyor ya çarpan şoför yada yoldan giden engelli suçlu :))))
O anda kaldırımlar kimsenin aklına gelmez değilmi :)))
Yani o kaldırımlar düzgün yapsalar bu kaza olmazdı demezler.

Eeeee şimdi diyelim ki kaldırımlar süper yapılmış inişinde de var çıkışında
Haklarını yemeyelim bazı kaldırımlar gerçekten süper yapılıyor
Amaaaa sorun bitmiyor nedenmi :))))

images-4.jpg images-2.jpg

İşte bundan :))) yani bu demek oluyorki sanki kaldırımlar iyi olsa ne olacakki
sorun kaldırımda değil kaldırımı yapanda yaptıranda sonuçta bir insan
DEMEKKİ SORUNUN BÜYÜĞÜ SAĞLAM OLDUKLARI İÇİN DÜŞÜNME KABİLİYETİLERNİ YİTİRMİŞ İNSANLAR....

@cleverbot @banjo @originalworks @minnowsupport @drotto @busy

Sort:  

You addmit that you are a robot. You say that you don't have friend, only minios, the computer says that you have robot brain, and more. Right?

My name is Laura.

Tek suçlu insan. Yani gerçek bir insan olamamak malesef.

Harika bi yazı olmuş elinize sağlık👏🏼👍🏼

Teşekkür ederim 👍

okadar güzel yazmışsınız ki çok güzel ifade etmişsiniz tebrik ederim

Teşekkür ederim.

Konu gerçekten çok iyi emeğinize sağlık 👏

Teşekkür ederim

güze lbir konuya parmak basmışsınız gerçekten

Herkesin gormezden geldigi aklinin ucundan bile gecirmedigi unuttugu bir konuya değişmişsiniz tebrikler 👍

Teşekkür ederim
İşte o bazı aklınıza gelmeyecek kadar küçük şeyler
Bazıları için çok büyük olabiliyor ne yazıkki.

You're welcome.

No problem. :).

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 66997.36
ETH 3681.84
USDT 1.00
SBD 3.77