Steemit'te Gizli Memo Açıklaması

in #tr7 years ago (edited)

Birisine para gönderirken, malum Memo kısmına açıklama yazabiliyoruz.

Bu açıklamayı, başkalarının görmesini istemiyorsanız;
Memo bilgisinin başına # koyabilirsiniz.
Dikkat: Kime ne kadar gönderdiğiniz görünecek. Sadece Memo görünmez/şifreli olacak.

giz-1.jpg

Transfer sonrası, benim cüzdanımda görünen:

giz-2.jpg

Giriş yapmadan, dışardan birisinin, benim cüzdanımda gördüğü:

giz-3.jpg

Dikkat Steemit More Info eklentisi kurulu ve etkin ise kendiniz de göremezsiniz. Block Zinciri üzerindeki şifreli hali görünür:

giz-4.jpg

Sort:  

Bilgi için teşekkürler :)

Gerçekten gerekli bir bilgi oldu bu benim açımdan teşekkürler...

İşe yarayacaksa ne mutlu..
Bu arada birincilik de gelmiş ;) Tebrikler!

Bundan 1 hafta önce başıma geldi, blocktradeus gönderdi, bir delegasyonu bu yüzden kaçırdım. Keşke geçen hafta görseydim:) delegasyon bittiğinde istersem tekrar alabiliyordum telefondan bildirim geldi. Pc yi açtım ve şifreli hali çıktı. Linke ulaşamadan 48 saat geçti ve hakkım doldu :)

Olsa güzel olurmuş.. Kısmet :&/

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59439.79
ETH 2290.08
USDT 1.00
SBD 2.48