You are viewing a single comment's thread from:

RE: Davete icabet, Yerli Borsa Yarışması (?)

in #tr6 years ago (edited)

=== Public Toplantı ====

Mevcut eskiz ve bir kaç detay
1.png
//cc: @damla, @arafs, @keepcalmandread, @peri, @anadolu
hr-kisa.pnghr-kisa.png

Değişmesi gereken noktaları belirtirseniz, onlara göre son şeklini verelim ve yakın zamanda başlasın derim..

--

Herkes istediği borsaya yazsın gibi düşünüyordum ama 1-2 borsaya indirgemek derişimi arttırabilir ;)

Önerim:
En eski Bitcoin borsası olduğu için BtcTurk
ve en eski AltCoin borsası[1] olduğu için Koineks

Mail adresleri:
mails.png

BtcTurk: https://twitter.com/btcturk , https://www.fb.com/btcturk

Koineks: 90 212 909 0312 (reel bir kişiye ulaşmak zor olabilir)

BtcTurk:
Eliptik Yazılım ve Ticaret A.Ş.
Nispetiye Cad. Akmerkez E-Blok Kat:9 Etiler-Beşiktaş/Istanbul Posta Kodu: 34340

Koineks:
KOİNEKS TEKNOLOJİ A.Ş.
Merkez Mah. Akar Cad. iTower Bomonti No:3 Şişli/İstanbul

[1] Koinim daha eski ama sadece LiteCoin sunduğu için kastedilen manada bir AltCoin borsası sayılmasa gerek.

hr-kisa.png

Teyze ve Amcalardan -şu andaki- bilezikler ;)

@arafs: (güncellendi: yükseltildi)
Birinciye 1028 TL değerinde 80 SP[2]
İkinciye 514 TL değerinde 40 SP
Üçüncüye 257 TL değerinde 20 SP
İçerikleri oylama

@murattatar:
Birinciye 160 TL değerinde SP[2] + 1 Kitap
İkinciye 80 TL değerinde SP
Üçüncüye 40 TL değerinde SP

@damla: (güncellendi: yükseltildi)
Birinciye 642 TL değerinde 50 SP[2]
İkinciye 385 TL değerinde 30 SP
Üçüncüye 257 TL değerinde 20 SP
İlk üçe @tryardim topluluk hesabımızdan oy
Birinciye @trliste topluluk trailimizden oy

@keepcalmandread:
Steem > TL örnekleriyle baskı desteği

@peri:
müthiş postları oylama

@anadolu:
(Konuya özel post girilmiş durumda) + elinden gelen destek

Toplamda,
Birinciye 1830 TL değerine SP + Kitap + Oy
İkinciye 979 TL değerinde SP + Oy
Üçüncüye 554 TL değerinde SP + Oy

[2] SP'ler için süre sınırı olabilir.

hr-kisa.png

Yarışma Şekli

Kurallar:

  • BtcTurk ve/veya Koineks'e borsalarında Steem/SBD 'in de işlem görmesi çağrısı yapıldığına dair medya paylaşılır
  • Yarışma başlığı ReSteem yapılır

Süre:

  • 1 Hafta (makul sanırım?)

Seçim:

  • Katılan katılmayan herkes, beğendiği 3 iletişimi belirtir.[4] En çok beğeni alanlar sıralanır.

[4] Abartılı eş-dost kayırmaları fark edilirse dikkate alınmaz

Sort:  

Sponsor arkadaşlar @arafs, @damla, @anadolu, @sauronbey, @keepcalmandread, @peri selam,
Oylama durumuyla ilgili, diyez # ile başlayan Memo gönderdim.
(Eklentiler ve eSteem 3. taraf oldukları için göstermeyebilir)

Bana en mantıklısı koineks geliyor ama ikisine de göndermekte yarar var.

Şu kitap konusunu es geçebilirsek benim açımdan sevinirim. Minnowdan 1 aylık;

    1. ye 80 SP
    1. ye 40 SP
    1. ye 20 SP delege ederim, sanırım toplamda 1800 TL değerinde yapıyor şu anki değerlerle.

Ayrıca içerikleri de oylarım.


Sen başlatabilirsin hocam o zaman, ben başladı zannediyordum.

Binance bulunan hisselerimden bir kısmını koineksde hesap açarak aktaracağım sonrasında ona göre mail atmayı düşünüyorum ben de.

Tamamdır, güncelledim.

Ödüllere yapacağım katkı:

  1. 50 SP
  2. 30 Sp
  3. 20 SP

İlk üçe @tryardim topluluk hesabımızdan oy
Birinciye @trliste topluluk trailimizden oy

Ok. Güncelledim.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63688.35
ETH 3125.30
USDT 1.00
SBD 3.97