You are viewing a single comment's thread from:

RE: Borsalara Çağrı Yarışması - [Herkese açık OYLAMA]

in #tr6 years ago

Şahsi oylarım şu şekilde;

@bahriyeli
GoBaba borsasından otomatik mesaj olmayan bir dönüş, kullanılan dil, mesajın içerdiği bilgi ve borsalarla kurulan empati

@cyberyunus
KoinMedya haber sitesinde yayın sağlama, farklı kanallardan devam eden iletişim, borsalara empati için gönerilen resimli örnekler

@punky
Serdar Kuzuloğlu, Emin Çapa, Cüneyt Özdemir gibi diğer gazetecilerden ayrılan Mihenk taşı kişilere ve ulusal medyaya ulaşma, kullanılan dil


"Hadi" deyince ses veren tüm arkadaşların yazılarını yeniden okudum.

Kimi içtenliği, kimi emeği, kimi hızı, kimi tarzıyla şahsi görüşüm de olsa sayıyı 3'e indirmeyi hayli zorlaştırdılar.

@mucar38, @batuhoca, @emirfirlar, @forkonti, @oguzhangazi, @cashunter, @kagantrky,, @alkmaar, @baycan, @emrah67, @batuhoca, @trsteemer, @agememnon, @tugbabeauty, @bym, @emotionalsea, @cashthekush, @burakdogusoy, @trbtc
Hepinize tek tek teşekkürler.

Sort:  

Hocam öncelikle tüm Türk topluluğu adına bu güzel yarışmayı düzenleyip, güzel bir adım attığınız için sizi ve sponsor olan tüm arkadaşlarımızı canı gönülden tebrik ederim.

Ben yarışmanıza destek ve teşvik olmak adına katıldığımı, değerlendirmeye alınmasını istemediğimi belirtmiştim, ancak gözden kaçmış galiba 😅

image

Ama ne yalan söyleyeyim ismimin çoğunlukta olması da ayrı hoşuma gitti. 🤗

Ben yine postumda belirttiğim gibi yarışma dışında tutulmak istiyorum. Benim için önemli olan yarışmanın amacına ulaşması, tüm topluluk adına güzel sonuçlar alınabilmesi. Bana en güzel ödül bu sonuç olacak inşallah.

Şimdi sizlerden yani ismimi yazan kardeşlerimden bir ricam olacak benim yerime başka, gerçekten bu yarışmaya emek veren birinin ismini yazarlarsa çok sevinirim. 😍 Çünkü en başta postumda belirttiğim gibi değerlendirmeye alınmasını istemiyorum. Amacım destek olmak, duyurmak, hatta bu iş için biraz gücüm olsa sponsor olmak bile isterdim.

Tekrardan hepinize teşekkür ediyorum.

Seçimlerim:

@bahriyeli
@cyberyunus
@punky

@murattatar ın da yazdığı gibi gerçekten uğraşıp emek vermişler.Emeklerine sağlık.

Yarışmaya katılarak destek olan her türlü şekilde katkı sağlayan herkese teşekkür ediyorum. Bu platformda sizlerle olmak çok güzel. 😃

Postu okumuştum aslında..
katılım başlığındaki linkleri buraya taşırken unuttuğum olmasın diye titizlenirken sizinki de gelmiş.

"Bir kullanıcın birinci seçtiğini, diğer kullanıcı üçüncü seçtiğinde ne olacak?" gibi durumlar için arka planda, sıraya göre ağırlıklı puan veren bir excel hesabı tutuyorum. Sizi oylayanlar edit yaparlarsa güzel olur ama yapmasalar da ağırlığa göre bir sonuç çıkacağı sorun olmaz sanıyorum ;)

Beğenmenize sevindim, desteğiniz için teşekkürler.

Desteğiniz için biz teşekkür ederiz.
Discord kanalı üzerinden iletişim kurma imkanım var mı?

Biz teşekkür ederiz önayak olduğunuz için böyle bir çalışmada. :)

Yazımı okuyup, destek verdiğiniz için en içten dileklerimle teşekkür eder, iyi günler dilerim.

Burada ki asıl amaç, Steemit'te ki Türk kullanıcılarının bir sorunu olan STEEM ve STEEM DOLLARS ın Türk Borsa sitelerinde bulunmasını sağlamaktı. Ben ve benim gibi bir çok arkadaşım imkanı ve zamanı doğrultusunda ellerinden geleni yapmaya çalışmıştır. Bu tarz konular ve projeler bu platformda ki Türk kullanıcılarını bir araya getirerek birlik ve beraberlik içinde olmalarını sağlaması da ayrı bir güzelliktir. Bu noktada asıl şampiyon siz (@murattatar) ve bu konuya katkıda bulunan tüm kullanıcılardır.
Bu yüzden kendi adıma tekrar tekrar teşekkür ederim. Herkese başarılar dilerim ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98