You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Acı Gerçekler 8 | Yorum İle Avcılık

in #tr6 years ago

Ben kendi çapımda bu tür hesaplardan arınmak adına şöyle yapıyorum;
Ara ara, denk geldikçe.. "takip turu" yapıyorum ve buna en az bir kaç saat zaman ayırıyorum;

  • Yeni gelen ve kaliteli içerik üreten üyeler var mı
  • Fotoğraf-çizim-müzik ya da sanatın herhangi bir dalında paylaşım yapan var mı
  • Bilim-kurgu, Felsefe, Kuantum, Teknik Analiz vb.. kendi ilgi duyduğum alanlarda yazanlar var mı

diye bakıyorum.

Sonra,

  • Benim konularıma sıkça reel-yorum yapıp da benim takipte ıskaladıklarım var mı

diye bakıyorum.

Ve nihayet, otomatik oylanması için bu kişileri SteemAuto'ya ekliyorum. (Şu an baktım, 84 kişi olmuş)

Oy meselesini zihnimden atmış olduğum için, kafama göre takılıyorum ;)

Sort:  

Steem Auto etkili kullanılabilirse gerçekten güzel sistem, özel zaman ayırmadığım için ben bir orada bir burada takılı kalıyorum. Yönteminizi sevdim ;)

Güzel taktikmiş bende deneyeyim bunu

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60875.99
ETH 3386.90
USDT 1.00
SBD 2.57