Sort:  

daha önce sorup cevap alamadık. oylama işleminden sonra rapor edilecektir :)

Barış Özcan'ın "özgüven" adlı konferansından sonra sorduğum ve olumlu cevap aldığım bir soruydu sadece. Dolayısıyla gösterebileceğim bir kanıt yok. Bu sebepten ötürü yazıyı değiştiriyorum, teşekkürler.

  • ..geliri *red etmiş değilsiniz,
  • ..(ona zarar vererek) meşhur bir isimden faydalanıyorsunuz

ve çıkar yok diyorsunuz :)

Birisine içerik hırsızlığından diğerine de kimlik hırsızlığından şikayet ettim ama doğruya.. Hırzlığın suç olmadığına inan birisi, bunu facebook profiline yazarsa polis hakkında işlem yapmıyordu.. boşuna zaman kaybetmişim..

ssaa.jpg

Bu kategoriyi neden koydularsa artık..

Kendi yorumlarınızla birlikte Barış Özcan ya da Alp Işık ya da TED ve dahi Danla Biliç videosu paylaşmanızda sorun yok. Hatta tek kelime kendi yorumunuz olmadan sadece başlık+video da paylaşabilirsiniz. Böyle çok bir oy olacağınızı sanmam ama teknik olarak bir sorun yok.

Ama direk onun adını kullanarak paylaşım yapıyor olmanız pek etik değil.

Burası, klasik bir web sitesi olsaydı, böyle yaparak ve çeşitli SEO teknikleri uygulayarak, maddi-manevi(?) kazanç da sağlayabilirdiniz belki.

Ancak burada, konuları değerlendirenler, canlı kanlı insanlar insanlar olduğu için kazanacağınız tek şey kötü sıfatlar olacaktır.

//bilgi cc:
@erdemkaraman,
@muratkbesiroglu

@safesafe
@atacapella

Burada olay kişi sıfatı taklit etme, para kazanma, çeşitli mantıklı olmayan hareketlerden ziyade Barış Özcan gibi değerli bir kimliğin steemit platformunda da videolarını göstermemdir. Zaten profilde gerekli bilgi de mevcut. Buna neden bu kadar kafa yorduğunuzu anlamamakla birlikte size söyleyebileceğim şey hoşunuza gidiyorsa izlemeniz gitmiyorsa uygunsuz içerik diye bildirmenizdir. Yorumunuz iyi-kötü benim için değerlidir, yanlış anlaşılmamışımdır umarım.

Tam bu yanıt yüzünden. Baris Özcan'ın ağzından çıkmayan kelimeler. Bu post onun yayınlamadığı bir post.
Ve siz hala bu yanlış da ısrar ediyorsunuz.

Benim de erdem.karaman ismiyle yayın yapmam, hatta yorum yapmam doğru mu sizce?

İstediğinizi yapabilirsiniz.

Büyük sözü dinleyip bir şeyler yapayım dedim
ama benden önce başkaları da bir kaç yere çoktan durumu rapor etmiş.

Hadi geçmiş olsun..

ss4.jpg


sss.jpg

O kadar yazdıklarım ve açıklamalarıma rağmen (profildeki yazıda dahil) "plagiarism" yazmanız komik geldi sadece. Burada bir çıkar doğrultusunda paylaşım yapmış olsaydım ve ben Barış Özcan'ım deseydim mantıklı olduğunu düşünebilrdim ama en başından beri söylüyorum resmi hesabının olmadığını. Yine de benim için sorun değil herkes istediğini yapmakta özgür, teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66699.04
ETH 3509.12
USDT 1.00
SBD 2.71