KoinMarketi.com güvenilir mi bir borsa/firma mı?

in #tr7 years ago (edited)

Coin haber sitelerinin birisinde, Yeni bir Yerli Coin Borsası için reklam banner'ı görmüştüm. Böyle gelişmelere sevindiğim için, merak edtip tıkladım:
KoinMarketi.com

koinm.jpg

ve üye oldum.
Yalnız sevincim boğazımda kalacak şekilde gördüm ki; Sadece Bitcoin ve Ripple var. Ve Ripple ile işlem yapıyor olmalarını övünerek ve sevinerek anlatıyorlar :/
Bu açıkça ve cahilce; "nihayetinde para geliyorsa, çocuğumun dilenci olarak yaşaması iyidir" zihniyetinin Maslak adresli bir versiyonu demek.

Hemen bir yerlerde, üyelik iptali, kalıcı silme linki/sayfası aradım, bulamadım.
Canlı destekten yazdım. "İletiyorum.." dedi arkadaş.

Aradan bir kaç gün geçti, SMS geldi; "2016'da Bitcoin alanlar şu kadar kazandı.. Sen de al sen de kazan"
Herhangi bir varlık konusunda, inebilir çıkabilir, kazanabilirsin, kaybedebilirsin, şurada destek var dönebilir vb.. gibi yorum yapınca, bizlerin konuların altında yatırım tavsiyesi değildir yazma sebebimizle tamamen çelişen, direk emir kipinde yönlendirme yapan ve SPK nezdinde Hapis Cezasına kadar giden bir SUÇ.

SMS sonrası, üyeliğimin silinmediğini anlayıp, canlı destekten yine yazdım.

Bir kaç gün sonra, Şu coini de ekledik tarızında bir SMS daha geldi.

Yine silinmemişti!

Bu sefer +90 850 885 1515 nolu telefonlarını aradım.
"CoinMarketi.com'a hoş geldiniz.. Üyelik için 1'i, Coinler için 2'yi tuşlayın.." şeklinde bir anons gelmedi.
Bu belki de güzel olabilirdi. Direk canlı birine bağlanacaktı..
Ama, "Aloo" diye açan ses, gelen telefona şaşırmış gibiydi.
"Coin Marketi buyurun, nasıl yardımcı olabilirim, falan da yok. Sanki yanlış numarayı aramışım da benim de konuşmamı bekliyordu"

Yani, herhangi bir çağrı merkezi olmadığı gibi, ofis içinde telefonlara bakmakla görevli başka bir personel de yoktu.
Neyse dedim, içinden. Yeniler.

Gayet sakin ve nezaket içinde, "SMS almak istemediğimi ve Üyeliğimin kalıcı olarak silinmesini istediğimi" söyledim. "Tamam, ben arkadaşlara söyliyim halletsinler" dedi karşıdaki ses. "iyi günler."

Bir kaç gün geçti yine bir SMS; "Şu Coini de ekledik"
Bu sefer canlı desteğe kızarak; "İlla SPK'ya, BTK'ya şikayet etmemiz mi gerekiyor, benim telefonu mu üyeliğimi de silin arkadaşım" yazdım.

"Arda" yazıyor.. çıktı pencerede.. bekledim:
"iletiyorum efendim"
"teşekkürler"

Ve az önce yeni bir sms daha geldi!


"Şu coini de ekledik"
Hala, giriş yapabildiğimi gördüm ve aradım.
850'li numara cep telefonuna yönlendirilmişti; o klasik ses "Aradığınız kişi şu an bir başkasıyla konuşuyor"
(madem cebe yönlendirdin, o zaman dönüş yap di mi.. 35 dakikadır dönüş de yok)

Bu damlayı taşıran damla oldu.
Herkese açık bir şekilde, üzülerek, KoinMarketi.com'un yaptığı işe ve müşterilerine saygısı olmayan bir firma(?) olduğunu söylemeyi, bu konuda başkalarını da uyarmayı vicdani bir sorumluluk sayıyorum.

Tercih sizin..

Sort:  

Abi şimdi bende işgillendim bu koineks diye bir firma var bende üye oldum ama kullanmıyorum bir sorun olurmu acaba

Elbetteki hiç kimse adına kefil olamam. Ama Koineks'i aylardır aktif bir şekilde kullanıyorum bi sorun yaşamadım.
Hatta son XLM geldikten sonra, ~1 dakika içinde işlemler tamamlanıyor ;)

Koineks'te bir kaç işlem yaptım gayet hızlılar. Tek dezavantajı sadece Akbank ile çalışmaları.

Bi ara ING'ye geçmişlerdi. Yeni Coinler ve arayüz değişimi esnasında tekrar Akbanka'a geçtiler.
enpara gibi yıllık aidat ve EFT/Havale ücreti olmayan yerler kullanınca, karşı tarafın ne kullandığının pek önemi kalmıyor ;)

3 TL havale /eft masrafı alıyor Koineks.Enpara kullanınca almıyor mı bu ücreti :)

:)
alıyor çünkü akbank'la çalışıyorlar.
enpara kullansalar, bizim onlara eft yaparken masraf ödemediğimiz gibi,
onlar da bizlere havale/eft yaparken masrafları olmazdı ;)

This comment has received a 1.56 % upvote from @speedvoter thanks to: @sporttr.

This comment has received a 1.56 % upvote from @speedvoter thanks to: @sporttr.

Haklısınız koskoca firmalar batıyor veya hackleniyor ancak müşteri desteği çok önemli neticede çok ciddi paralar dönüyor ve kimlik falan veriyoruz
Uyarılarınız için çok teşekkür ederim

Bilgilendirme için teşekkür ederim. Baya baya uğraşmışsın. Çok sabırlısın, üstat :) Bir gün hesabın iptal edilirse bize de haber ver muhakkak :) Geçmiş olsun..

Öyle bir durumda bu konu altına da yazarım. Zira 7 gün sonra bu başlık steem blok zincirine silinmeyecek şekilde yazılacak. Bir de Google indekslemiş olursa işler karışır..

Kontrol olmadığı için tehlike büyük. Dolandırılma riski ne yazık ki çok fazla. Dikkatli olmak gerekiyor, bilgilendirme için sağolun.

Direk "dolandırıcı" demiyorum. Ama müşterisini iplemediği aşikar.

Tr de bu işlere dikkat etmek gerekiyor. Dolandırılmamak için.

Bir dolandırılma olayı yaşamadım.
Fakat bu olaylar zinciri; -Cern/Apple/Google/Nasa dahil her yer yaşandığı üzere- burada da bir teknik arıza yaşandığında, biz müşterilerin 2. planda kalacağımızı düşündürüyor.

@murattatar bey siz böyle şeylere nasıl düştünüz, sizin gibi tecrübeli birisi bu adımı atmaması lazımdı tabi işin şakası da :)
Değişen dünyamızda dönem dönem yeni sektörler ortaya çıkar, bunlar en yenileri,cep telefonu dükkanı açmak, emlakçı, son dönem de çığ gibi büyüyen ve batan cafe sektörü ve en sonuncusu da coin borsası açmak, türkiye açılan coin borsası 10 taneyi geçti, ama yüzde 90 nın sonu hüsran ve beraberinde mağdur olan binlerce vatandaş olacak herkesin dikkatli adım atması gerekir. özellikle eski ve kendini ıspatlamış toplam 3 tane coin borsası var, eğer kolay bişey olsaydı, bu borsalar altcoinler hemen hemen her gün eklerdi ve bunlardan kazanç elde ederdi, kim istemez kazanmak? fakat durum öyle değil, çok büyük sorumluluk istiyor, güvenlik en üst seviyede olması lazım bunun gibi enaz 20 tane madde sıralayabiliriz, arkadaşlar dikkatli olmakda fayda var, yaş tahtaya basmayın.

23785d85f3f8744406c0eb8a1a02b788.jpg

Hayli sayıda, borsalar ve borsalar arası işlemlerle ilgili videom/konum var malum. Haliyle yeni bir borsa'yı incelemek lazım..
-dı :)

246% upvoted Thanks!

Thank you so much for using our service!

Help us grow by delegating to us! 100sp, 500SP, 1000SP

You just received 62.50% upvote from @onlyprofitbot courtesy of @murattatar!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60249.86
ETH 2347.79
USDT 1.00
SBD 2.52