:: Ethereum :: Sabit Başlık

in #tr6 years ago (edited)

== Diğer Sabit Alt Coin Başlıkları ==
Ethereum Resmi Sitesi
Canlı Ethereum grafiği


ethereum.png

Ethereum hakkında bilgi, gelişme, analiz ve yorumlara bu başlık altından ulaşabilirsiniz.

Bu sayfayı, Sık Kullanılanlara ekleyerek, kendi yazılarınızın linkini paylaşmak için ya da Ethereum ile ilgili yazıları takip etmek için kullanabilirsiniz.


Görsel: ethereum.org

Sort:  

Üstadım önceki postundaki konuşmamızı hatıtladım :) Hala neden konustuğumuz paylaşımları yapamıyoruz tabiki ortak zaman olmayışından :)))

bi dakika.. Üstad ben yanlış anladım acaba(?): discord'da konuşup, birlikte bi yazı kaleme almaktan mı basetmiştik?
yoksa herkes kendi yazısını yazacak.. sonra gerek senin/benim/başkasının açtığı Sabit Başlıklar altında, her altcoinin yazılarını toplayacağız?

Btc tahtından düşerse bu başlık çok ilgimi çekebilir :))

ETH ile BTC rekabet içinde görmek yanlış olur. Farklı farklı değerler bunlar.

BTC tahtından edecek olan BCH/BCC olabilir. O da kendi krallığını ilan eder büyük ihtimal ;) [son gözüme çarpan yazıda 32MB blok testleri başarılı geçtiğinden bahsediyordu]

Evet bekleyip görelim. Yalnız alım yönünde sağlam kaynak olursa kanaldan özel bilgi verirseniz sevinirim

Diğer arkadaşları bilmiyorum ama benim özel kaynağım yok. Normal public haberler, ki hepsini takip etmek imkansız. O yüzden grafikte kırılmalar, trendler vb. olursa oradan haberim oluyor :)

Btc bizim sahimiz hedef 12000 bu yil basi

Şaka gibi.. artık 12 bin konuşuluyor :)

çok gerçekçi değil gibi :) ama 2000 dolar seviyeleri bir senede neden olmasın!?

@firatimo hocam 12bin, BTC için idi.

farkındayım abi :) yine de zor

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64961.60
ETH 3103.64
USDT 1.00
SBD 3.86