dMania'da SP Unutanlar

in #tr6 years ago

Revoke rüzgarı dolayısıyla, dMania'dan geri çekilen SteemPower'lar aklıma geldi.

dMania'ya delegation listesine bakınca, adım görünmüyor. Ancak cüzdana yansımış bir dönüş henüz yok. Blok zincirine göre Undelegate işlemi yaptığımdan bu yana 4 gün olmuş. Dolaysıyla daha 3 gün var demek.


undelegate.jpg

Bununla birlikte, listede hala adı olan bazı isimler dikkatimi çekti. Bu kişiler henüz Undelegate işlemini başlatmamışlar.

@husobey @abdlkrm @arifcan @birdelifurki @uzerebru @sezers16 @mkocall @gundogdu @muratgirginkoc @kerim02 @oznev @readmore @mertkrtsss @mesutkrgln @cengizhan61 @mutluhan @irfandemire2084

Delegasyon miktarı, küçük rakamlardan 200 SP'ye (3250 TL) kadar çıkıyor.
Bu yazı dolayısıyla bildirim alacaklarından emin değilim. Bu kişilerle irtibatı olanlar, dMania ve utopian olaylarından arkadaşları haberdar edebilirse güzel olur ;)

Sort:  

bu kişilerin son postlarının altına yorum olarak bu yazıyı yapıştırmak bence daha etkili olabilir üstadım

A, doğru.
Oldu bil ;)

Bir kaç tane yazdım. Spam algılanmaması için ara ara yazıp listeyi tamamlarım ;)

yazmadıkların kimse ben tamamlayabilirim istersen

Teşekkürler ;)
üstü çizili olanlara yazdıklarım:

@husobey @abdlkrm @arifcan @birdelifurki @uzerebru @sezers16 @mkocall @gundogdu @muratgirginkoc @kerim02 @oznev @readmore @mertkrtsss @mesutkrgln @cengizhan61 @mutluhan @irfandemire2084

// Sağ ve soldan ikişer tane yaklaşık işareti ~~ arasında kalınca üstü çizili oluyor.

tamam ben de @arifcan @birdelifurki @uzerebru ve @sezer16 ya yazıyorum o zaman spam falan dedin korkuttun çok yazmayayım deidm :D

ben o kadar aşina değilim kızıyorlarmı bilmiyorum da :D sen korkuttun beni üstad :D

çok iyi bir hatırlatma olmuş.. gerçekten duyarlı bir davranış ;) teşekkürler

Eyvallah ;)
Abi sen de ben de daha yola çıkar çıkmaz kazaya denk geldik. Tatil planı iptal oldu ama iyi ki arabaya bir şey olmadı :)

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66761.99
ETH 3256.83
USDT 1.00
SBD 4.27