Belirli Etiketteki Yazılara Yorum Botu /gelebilir

in #tr7 years ago (edited)

Sanırım, ilk günlerden bu güne adım adım gelme gibi bir şeyler işliyor bilinç altımda bir yerlerde ki;
O günlerin psikolojisine yönelik bir Discord botu yazmıştım.

@tnx


Ve yine bir süre önce delegasyonla, @tnx hesabı açmıştım.

tnkyou.jpg

Hani, bazen özene bezene bir konu hazırlıyoruz. Sırf satır arasında bir link vermek için yarım saat harcıyoruz, resimleri bulmak ve düzenlemek ha keza yine hayli vakit alıyor..

vee.. 0
Sıfır oy, sıfır yorum.
Dipsiz bir kuyuya atılmış bir taş gibi.. ne bir gürültü var ne en ufak bir yankı..

Steemitboard ve originalworks'un yaptığı gibi, en azından bir "yankı" olması için, az ya da çok harcanmış bir emek için küçük bir teşekkür olması için, TnxBot'u yazmaya başladım.

(bunu öne almada, akşamki @emrebeyler'in canlı yayının ve github'da yaptığım çeviriler yerine direk copy-paste çevirilerin merge edilmiş olmasının da etkili olduğunu söylemem lazım)

to do


@cheetah ve @steemcleaners'ın hışmına uğramamak için gerekenleri yapmak
(sementik vari yorum yazdırma ya da random rt gibi şeyler olabilir mi bilemiyorum) (ya da sanatsal konularda farklı işler için farklı şekillerde koşabilir)
bakalım.. zaman..

Sort:  

Those are useful to invest and take help to run our posts for higher rankings as it will grow, gain reputation.

Beni surekli takip eden arkadasi biliyorsun , onun gibi 20. Saniyede yorum atmazsa guzel bir proje olacağa benziyor bekliyoruz :)

Reis steem-python’a geçme vakti geldi

Damarıma bastın üstad.
a.s.a.p. inş. ;)

Bugün windowsta nasıl kurulur diye bi tutorial vardı, bulamıyorum şimdi. Utopian’daydı

Burada var sanırım. Bi yerlerde 64bit gerektiğinde orada takılıyorum ama yeniden deniyorum.

Borsa botları vs olduğu için, kullandığım makinada sürüm değiştirmeye korkuyorum. yeni bi makinada umarım ;)

pt.jpg

Sırf bu sebepten dolayı çoğu kişi küsüyor ve yazmak istemiyor mesela ben 50 sp vardı onları bozdurmaya başladım steem yapıyorum hepsini onların tamamı steem olunca yazmayı bırakacam niye çünkü uğraşıyorsun zaman harcıyorsun gelen oy çok düşük ama başkası dmania ya bi caps atıyor en az 15-20 dolar diyorsun ben neden uğraşıyorum bende böyle bişey atayım nasıl olsa aynı oy geliyor google gir ingilizce caps ara yapıştır gitsin

Loading...

Güzel bir paylaşım olmuş. Teşekkür ederim ;)

Eyvallah ;) tnx ;)

Farklı bir konu ile ilgili bir şey sormak istiyorum. Elimden geldiğince kaliteli ve düzenli içerikler ekliyorum bloğuma. Ama merak ettiğim konu utopian. Ben bu platforma kayıt olmadan önce Türkçe içerikler kabul ediliyordu ve şuan da artık edilmiyor! Utopian benzeri bir uygulama var mı? Kazanç sağlamak için ne tavsiye edersiniz. Malesef yabancı dil de olmadığı için çok alternatifim yok... Bu konuda bir yazı yazabilir misiniz!

Benim bildiklerim arasında şu an için en kazançlısı, utopian'da kod yazmak ve diğer utopian aktviteleri.

Bunun dışında, Temel'de hepsi Steem omurgasında koşan yukarıda yazmış olduğum farklı platformlar var:

dMania, komik içeriklerden bazıların 70-80 sbd verebiliyor
dLive, canlı yayınlardan bazılarına 40-50 sbd verebiliyor
dsound müzikler için 30-40 sbd verebiliyor
dtube videolara 50-150 sbd verebiliyor
zappl mini postlara (240 karakter) 0,75 sdb verebiliyor
busy yazılarınıza 0,30-0,60 sbd oy verebiliyor (bkz: yerli @peri hesabı)
decentmemes ilk zaman vermişti sanırım şimdi bilmiyorum
esteem, cepten girilen yazı/yorumlar için 1.5 sbd vereebiliyor
bescouted, fotoğraflarinız için 0,70 sbd verebiliryor
steepshot oy vermiyor ama instagram kitlesi orada denebilir
chainbb üzerinde yazınca 0.75 - 2 sbd Jesta oy verebiliyor
(Steemia) inşallah yakında verebilir ;)

ek olarak bkz:

@anadolu
@steemitrcom
@peri,
@jumbot
@treasureteam

;)

Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Bahsettiğiniz uygulamarı az çok biliyorum ve dmania, dlive sanırım trenlerde çıkınca oy veriyor orda rekabet çok fazla, herkes bot kullanıyor. Ben genelde paylaşımlarımı busy üzerinden yapıyorum. Bazen dediğiniz miktarlarda oy gelmekte.
Tekrar teşekkürler...

Üstad kolay gelsin, inşallah faydalı olur tr topluluğuna. :)

Umarım güzel olur..
Yoktun saki bir süredir.. Yeniden sahada görmek güzel ;)

Evet uzak kaldım bu sıralar. Dmania, utopian falan soğuttu biraz beni. :)

Sharing each other's experiences in steemit @murattatar do not forget post @fikar21 thank you

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63493.34
ETH 2578.53
USDT 1.00
SBD 2.79