Sort:  

Epey özledim ikisini de.

evet.. @punky ve @arafs ikisi de burada olmalıydı:(

Ne güzeldi o günler bugünler de güzel ama yoklukları farkediliyor güzel insanların. bir gün ben gitsem adım kalır mı acaba onlar gibi bir baycan vardı der misiniz , :)

Deneme lütfen :) ama kalırdı tabi :)

Denemem tabiiki. Ama güzel anılmak çok güzel.Bastonlu nene oluncaya kadar kalmak isterim :))

Yazılarım da baycan nine den öğütler, masallar şeklinde devam eder :))

Seviyorum sizleri ve burayı

o günler bu günlerden bi tık daha güzeldi belki de daha fazla..

bunu merak etmiyorsun değil mi canım:)
sakın denemeye kalkma🙅‍♀️

Yok merak etmiyorum . Ama güzel izler bırakan insanlar hem özleniyor, hem de güzel anılıyor :)
Sizleri ve burasını seviyorum . Gitmem, sizler de gitmeyin :)

atsız vardı bi de 😄 dikkat et @ kullanmadım. Damlamasın diye.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57842.09
ETH 2895.96
USDT 1.00
SBD 3.56