You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük Yorum Etkinliği 10.07.2018

in #tr6 years ago

Tabiki hayalindeki meslek olmalı cevap ama gerçekten hayalindeki meslegin ne olduğunu biliyor muyuz onu netleştirmek gerekiyor. Doktor olmak isteyen parası veya rahatlığı için mi istiyor veya gerçekten hayal ettiği gibi rahatmi o ayrı bir konu ama hayalindeki mesleği seçip çok pişman olan gördüm aslında benim hayalim bu değildi diyorlar. Onun için insan hayal kurmadan önce araştırmalı veya kurduğu hayali araştırmalı ki sonradan pişman olmasin.

İkinci olarak sadece hayal kurmak yetmiyor ki eğitim sistemi seni o hayale ulaştıracak mı ? Ona bakmak lazım aslında bu sınav sistemleri yüzünden binlerce milyonlarca kişi hayalinden vazgeçmiyor. Birçok insan tanıyorum adam yazılım donanım çok güzel ancak türev integral yapamadığı için istediği bölümü okuyamıyor. Birçok örnek verilebilir kısa kesiyorum :) tşk ederim .

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97