You are viewing a single comment's thread from:

RE: OYLAMA ADALETSİZLİĞİ!

in #tr6 years ago

Kaliteli içerik tamamen saçmalık kardeşim sen istersen atomu parçala alacağın en fazla 1 sbd etrafta görünen ve 10-20 sbd oy almışlarin hepsi bot kullanıyor. Sadece tr etiketi için değil bu bütün etiketler için geçerli diğer etiketler de de paylaşsan etkisi yok İngilizce içerik paylaşıyorum ama fark yok anlayacağın. Ya yatırım yapıp bot kullanacaksin ya da projelere katılacaksınız ki artık çok fazla proje kalmadı özelikle tr etiketi için sadece Kuşadası var. Ben ilk girdiğim de trending e bakıp kandım :) bende alabilirim sandım ama yok öyle birşey burda gelir etme olayı tamamen yalan amacım artık para kazamak değil sosyal medya olarak kullanıyorum bence sende öyle yap

Sort:  

Mecbur öyle kullanacağım hocam yapacak bişey yok :)

Ben de mucar a katıkıyorum yazıların burada seçilse bile alacağı oy değeri en fazla bir dolar, yüksek para gözükenler bot kullanıyor.
Bir tek kusadasi yüksek miktarda oylayabiliyor. O yüzden kalitesiz kısa yazıları incelediğinde yüksek miktarda para görünüyorsa bilki o bot kullanmış.

Bir de oy dağıtan botlar da var ayrıca yazınızı çok upvote alması içşn de bot kullanabilirsiniz :))

Örneğin @hugewhale ye 0.750 gönderin 50 ve üzeri upvote gelsin

@baycan hocam botlardan pek anladığım soylenemez. Bu dediğiniz seyi steembottracker'den mi yapmaliyim yoksa buradan,Steemit uzerinden mi ?

Hocam şu an zarar ettirmeyen en karlı bot @jumbot hem de 20 upvote alıyorsunuz. Linkini tıklayıp üyelik bilgisi edinebilşrsiniz. Steemitte çoğu kimse jumbota üye 4 kat kazanç elde edebilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64083.97
ETH 3475.50
USDT 1.00
SBD 2.54