Kripto Paralar ve Türk Ekonomisi Çöküyor mu?

in #tr6 years ago (edited)

Arkadaşlar herkese merhaba,

Son iki üç gündür özellikle Dolar ve Euro'nun tl karşısında inanılmaz derecede artması borsamızda yaşanan oynamalar ülke olarak bizi sıkıntılı günlere itekliyor. Her ne kadar yetkililerin umursamaz bir şekilde sıkıntı yok halledeceğiz deseler de görünen o ki böyle devam ederse yakında bum yıkımın enkazı altında ülkecek kalacağız.


Yastık altında dolar bozdurmak ekonomiyi kurtarmayacak gibi geliyor, ekonomiyi merkez bankası kurtaramıyorsa vatandaş ne yapsın. Ayrı bir konu söylemem gerekirse kimsenin dolar felan bozdurduğu da yok hiç bu aralar geçtiniz mi bir dövizcinin önünden bilmiyorum geçenlerde benim yolum düştü adam satış yapıyoruz dolar bozduran yok diyor. Acaba millet para olmadığı için mi bozduramıyor yoksa ekonomiye güvenmeyip her koyun kendi bacağından aşılacağı güne geldik artık babama güvenmem deyip kendini garanti altına mı alıyor.

Yakında göreceğiz cevapları, hele gündemde sabit kura geçme söylentileri var ki eğer bu da gerçekleşirse tamamen şapa oturduk demektir :) Ben inanıyorum ki böyle bir saçmalık yapmazlar ama belli de olmaz neyse diğer konu ise kripto paralar ne olacak bu durum bilen varsa söylesin.

Bugün borsaya baktım tamamen kan gölü olmuş :) çok büyük zarar edenler var BTC'den başkası yalan diyorduk o da üzüyor yatırımcısını :) 3-5 kuruş bir kenarda vardı ama bende zarar edenler arasına girdim.

Özellikle steem ve sbd iyice düştü bu da kullanıcıları çok etkiledi. Şuan eskilerden paylaşım yapan sayısı çok azaldı yeni gelenler de birkaç şey paylaştıktan sonra kazanamadıklarını anlayınca bırakıyorlar. Eskiden kaliteli yazılar vardı çok zevk alırdım okumaktan eski günleri özlüyorum. Bakalım düze çıkacağımız gün ne zaman olacak. Bende sizler gibi merakla bekliyorum.

Bu aralar Holochain (HOT) çok moda bende ufak bir yatırım yaptım. O kadar moda ki birçok yatırımcı yakın zamanda 10x yapacak diyor eğer yeterli sabır gösterilirse 100x olacağı söyleniyor. Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir araştırmadan bir işe girmeyin :)

Neyse arkadaşlar bugünlük bu kadar yeter yarın devam ederiz. Okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın hoşça kalın.



Posted from my blog with SteemPress : http://www.mucar38.tk/2018/08/kripto-paralar-ve-turk-ekonomisi-cokuyor-mu
Sort:  

Hocam bende çok merak ediyorum bu olayların nereye varacağını. Tr üzerinde pis oyunlar çevrildiği kesin ama iç ve dış Politika' da türkiyenin herseferinde kendi bacağına sıktığı kurşunlar sayısız. Memleketin gidişatı ekonomik bir 17. Ağustos marmara depremiyle noktalanacak gibi. Allah sonumuzu hayır etsin. Eğer bir batarsak(daha nekadar batabiliriz bilmem de...) bize kıçıyla gülecek okadar ülke varki. Gelelim Crypto lara. Yaklaşık 2 seneden beri takip ediyorum. Gece yarıları ico lar mı beklemedim, McAfee leri mi dinlemedim,tüm haberleri mi okumadım, darknet de mi dolaşmadım,darknet de anonym olmasından dolayı kullanımı artan monero yu mu almadım, çin de yeni yıl dı ondan fiyatlarin düşdüğünü mü duymadım, bigwhaler den büyük alıp satanlar piyasayı mı etkilemediğini duymadım, kore yasakladı ondan düştü çünkü en çok kore de popüler dediler ondan mı haberim yoktu, çin mining yapan firmaları yurt dışı etti bundan etkilendiginden mi haberim yok, bitfinex,coinbase ve cesitli coinlerin hacklendiğin piyasayi etkilediğini mi duymadım, silkroad un kurucusu ross ulbricht yakalandi ve 210 bin bitcoin u FBI e teslim etti ondan oldu diyenleri mi duymadim, yüzlerce youtube videolarinda mı bakmadım, blockchain ve graph kitaplarimi mı almadım, herşey batar ama etherium hep kalır diyenleri mi duymadım,Verge Tor üzerinde çalışıyor ve 5 farklı algoritma kullaniyor anonym olması için bunları mı bilmedim, türkçe,almanca, ingilizce haberleri mi takip etmedim, bill gates leri ve onun gibi godamanların mesajlarını mı almadım, istatistik modellerini mi öğrenmeyip mal gibi yatırım yaptım.....? Hepsini duydum,hepsini okudum,son iki yılımın hergünü cryptolarla ilgilendim. Yemin ederim ilgilenmedigim bir gün olmadı. Hiç şaşmadım hep takip ettim. Peki ne mi öğrendim? Kimsenin bir bok bildiği yok. Bilenlerde, yani gerçekten bilenlerde, (eminim çok iyi anlayanlar vardır bunların hakkını yememek lazım, ama anlamakla la bilmek arasında fark var) ne seninle ne de benimle muhatab olur. Hiçbirşey bilmediğimi biliyorum.

Posted using Partiko Android

:DDDD hocam çok haklısın :) çok güldüm ya :) aynen kimsenin birşey bildiği yok :)

Ekonomimizin çökmesi beklene bir şey öretim yok,millet çok, çalışan yok, her şey ital ihracat yok, hal böyle olunca zengin daha zengin oluyor fakir daha fakirleşiyor Allah iyi etsin inşallah

inşallah :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by mehmet from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62768.63
ETH 2678.95
USDT 1.00
SBD 2.56