GOBABA'DAN EOS ALDIM [Coinplugturk & Gobaba 2. Projesi]

in #tr6 years ago

Arkadaşlar herkese merhaba

TR topluluğunun en büyük destekçisi olan @kusadasi tarafından Coinplugturk & Gobaba işbirliğiyle başlatılan 2. proje kapsamında yapmış olduğum alım-satım işlemini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Arkadaşlar işlemlerime geçmeden önce sizlerinde bu projelere katılıp faydalanmasını istiyorum. Eğer hala GOBABA borsasına üye olmadıysanız referans linki üzerinden kayıt olmalısınız. Daha sonrasında ise KYC profil onayınızı yaptırarak TL ile işlemlerinizi yapabilirsiniz. Bu işlemler sonucunda hem GOBABA borsasından hemde @kusadasi tarafından ödüller kazanabilirsiniz.

Üye olurken kullandığım mail adresim: [email protected]
İşlem yaptığım hesabım: Mehmet U.
Discord İD: mehmet#1836

Gobaba hesabıma daha önce TL yüklemiştim. Piyasanın düzelmesi ve birkaç inceleme yaptıktan sonra güvendiğim bir altcoin olan EOS coin aldım. Bu bir yatırım tavsiyesi değildir. Yaptığınız işlemlerden kendiniz sorumlusunuz.

11.png

Öncelikle GOBABA profilinize girdikten sonra alım-satım sekmesine tıklıyoruz ve karşımıza bu şekilde bir ekran çıkıyor.

1 sayısı ile gösterilen bölümde satın al sekmesine tıklıyoruz.
2 sayısı ile gösterilen bölüme almak istediğiniz coini seçiyoruz.
3 sayısı ile gösterilen bölüme almak istediğiniz miktarı giriyorsunuz.
4 sayısı ile gösterilen bölümde almak istediğiniz coinin adı, o an borsada işlem gördüğü değeri, girdiğiniz miktara ne kadar coin ettiğini ve komisyon tutarını görebilirsiniz.
5 sayısı ile gösterilen bölümde ise gerekli kontrolleri yaptıktan sonra bir sıkıntı yoksa onaylama butonunu göstermektedir.

12.png

İşleme onay verdikten sonra karşımıza böyle bir ekran çıkacaktır. En son kontrolleri yaptıktan sonra Satın Alımı Onayla butonuna tıklıyoruz.

13.png

Onay verdikten sonra cüzdan sekmesine tıkladığınızda aldığınız coini görebilirsiniz. İşlem bu kadar basit arkadaşlar ayrıca işlemler sırasında kazandığınız GBB coin ödüllerinizi de buradan görebilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Eğer sizde bu projeye katılmak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. Farklı projeler için @kusadasi hesabını takip edebilirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34