Dolar Daha Ne Kadar Dolar?

in #tr6 years ago (edited)

Arkadaşlar herkese merhaba,

Geçen gün dolar ile alakalı olarak bir yazı yazmıştım ve altını çizerek demiştim ki kesinlikle yatırım tavsiyesidir. O yazıyı yazdığımda dolar 4.70 bandında duruyordu ve yazımda ilk önce 5,05 bandını daha sonra ile 6,10 bandını aşacağını yıl sonuna kadar 6,10 bandını geçeceğini söylemiştim.

Çok ekonomiden anlamam teknik analiz çok beceremem ama temel analiz sonuçları ve bazı teknik analizleri incelediğimde bu yükselişin durmayacağını görebiliyorum.

Borsa ve ekonomi alanında sağlam yatırımlar yapan ve bu konuda kendisine sonuna kadar güvendiğim bir arkadaşım dolar 4,50 seviyesinde bana önce 5,05 sonrasında ise 6,10 olacağını söylemişti ve bende buna göre elimde bulunan ufacıık parayı yatırım yaptım tabi bakalım şimdi gözleri 7 liraya çevirdim yakın zaman da görüşemedik eğer yani bir bilgi alırsam sizle de paylaşmak isterim.

Bu arkadaşım yıl 2014 iken yani dolar 2,2 tl iken o zaman elimde para da vardı bana yalvardı gel dolar alalım ne yapacaksın evi arabayı 3 sene sonra en kralını alırsın demişti ama dinlemedim.

Evi aldım ancak şu an en fazla aldığım fiyattan yüzde 70 kar ile satabiliyorum. Araba daha az kar koydu onu söylemiyorum bile ama dolar almış olsaydım yaklaşık %250 kar yapacaktım. Artık ağlamanın faydası yok zararın neresinden dönülürse kardır. BTC ilk çıktığında yok şu kadar alsaydım şimdi milyonerdim demek gibi kaçan fırsatlara veya kendi basiretsizliğimize yanmanın bir faydası yok.

Temel analize baktığım zaman şu an ülke ekonomisi kırılgan yatırım yok parası olan dolar alıyor ve özellikle yerli yatırımcılar paraları başka yerlere götürüyor. Hatta götürülmesini engellemek amacıyla KHK çıkarıldı ancak pek bir çare olmadı :) bu durumda benim hedefim 1 dolar 10 tl olacak gibi o zaman da reis TL den yine bir ''0'' atar ve 1 dolar = 1 TL olur.

Arkadaşlar burada şunu belirtmek istiyorum. Yanlış anlaşılmasın ben dolar artıyor ve Türk ekonomisi kötü oluyor diye sevinen biri değilim içim kan ağlıyor bu kadar kötü bir durumda olmamıza ama her koyun kendi bacağından asıldığı için geleceğimi garanti altına almak için kendimce yatırımlar yapan biriyim o kadar.

Bugünlük bu kadar yeter bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.


Kaynak

 


Posted from my blog with SteemPress : http://www.mucar38.tk/2018/08/dolar-daha-ne-kadar-dolar

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by mehmet from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 58971.18
ETH 3225.83
USDT 1.00
SBD 2.29