Bir kahve, Bir Ömür

in #tr6 years ago (edited)

Arkadaşlar size bugün bir anımdan bahsetmek istiyorum.

Şu an eşim olan Melike ile bundan yaklaşık 5 yıl önce yeni tanıştığımız sıralarda beraber bir cafeye gitmiştik. O gün ilk defa baş başa kalıp sohbet etme imkanımız olmuştu sohbet sohbeti açtı. Bu güzel sohbete birer Türk kahvesi yakışır diyerek iki orta kahve sipariş ettik.

Kahveler geldi yanlarında da ikram olarak üzerlerine kürdan batırılmış kuş lokumu verdiler, biz kahveleri yudumlarken sohbetimiz de aktı gitti. Kahvem bittiğinde onu etkilemek için aklıma güzel bir fikir geldi. Muhabbet devam ederken çaktırmadan fincanın temiz kısmına onun ismini, kürdanı kalem telveyi de mürekkep olarak kullanarak yazdım.

Daha sonra fincanımı ters çevirdim ve onu falıma bakması için ikna ettim. Biraz dirense de faldan anlamam dese de ısrarıma dayanamadı ve bakmaya karar verdi. Fincanı kaldırdığında kendi ismini görünce şok olmuştu. Hatta baya utandı ve kızardı. :) Onun o hali hala gözümün önünde. :)

Ben de biraz daha utansın diye ''Falımda sen mi çıktın, aaa'' diyerek biraz yüklendim, bu küçük süpriz onu çok etkiledi ve bence evliliğe giden yolu açtı diye düşünüyorum. O zamandan sonra nerede Türk kahvesi içsem fincanın boş kısmına onun ismini yazmayı adet edindim. Geçen gün içtiğin kahveden bir fotoğraf paylaşmak istiyorum.

IMG_20170511_235557.jpg

Bu kahvenin 40 yıllık değil bana göre ömürlük nasipse sonsuzluk hatırı var. Yazıma son verirken güzel bir sözle bitirmek istiyorum. Hadis olduğu söyleniyor ancak emin olmadığım için bir şey diyemeyeceğim.

Seven sevdiğine, sevdiğini söylesin.

Sort:  

Bu falda herşey apaçık belli . 😃

:) o da mesajı aldı :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by mehmet from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Çok beğendim yazınızı. Bu güzel hatiranizi bizimle paylaştığıniz ve gülümsememize sebep olduğunuz için teşekkürler 😊

güzel yorumunuz için ben tşk ederim :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 5 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 62772.18
ETH 3154.14
USDT 1.00
SBD 3.86