Ankara'da Yağmur Zamanı

in #tr5 years ago

Arkadaşlar herkese merhaba,

Geçen gün yağmur yağmıştı Ankara'ya bende o an bir fotoğraf çekmiştim çok hoşuma gitti birazdan sizle de paylaşacağım. Ankara alt yapı olarak her zaman beni mağdur etmiş olsa da bu şehre yağmur yakışıyor. Bir nevi pisliğini temizliyor gibi hissediyorum. Tabi hem maddi hem manevi olarak benim için bu kadar kirli olan şehiri tsunami bile temizleyemez ama neyse :) Burada belirteyim manevi derken yanlış anlaşılma olmasın dini veya herhangi bir durum için söylenmedi sadece kendi düşüncelerim.

Artık buralarda kış kendini iyice hissettirmeye başladı, Ankara'nın ayazı bir başka oluyor bir denemenizi tavsiye ederim :) Burada soğuk adamın iliklerine öyle bir işler ki 50 yaşından sonra dizlerin sızısından eklem ağrılarından oluşan hatıralar bir ömür devam eder. Bu sene de sert bir kış bizi bekliyor gibi umarım her sene mutlaka yakalandığım gribe bu sene en kısa sürede atlatabilirim.

Sizler de kendinize dikkat edin ve hasta olmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşça kalın.

Sort:  

Merhaba yazılarını http://steemix.net/ üzerinden yazarak destek oyu alabilirsiniz ve SMIX token kazanabilirsiniz. Detaylı bilgi için discord üzerinden bana ulaşabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64344.02
ETH 3142.36
USDT 1.00
SBD 4.01