Ankara'da Piknik Alanı

in #tr6 years ago

Arkadaşlar yaklaşık 5 yıldır Ankara'da yaşıyorum ancak bu zamana kadar piknik yapma fırsatı bulamadım ya da buldum ancak nerde yapılır sorusunun cevabını bulamadığım için hep ertelemek zorunda kaldım. Geçenlerde bir arkadaşım kurtboğazı barajını önerdi ağaçlık ve su olduğunu kuşların öttüğü bir alan olduğunu söyledi ancak pek inanmadım çünkü Ankara'yı bilen bilir genelde ağaç bulmak piknik yapmak birkaç parkta mümkün sayılır. Neyse sonra ailemle birlikte pazartesi günü (Mutlaka haftaiçi gidin yoksa çok kalabalık oluyor.) Ramazan'dan hemen önce gidelim dedik. Gerçekten de anlatıldığı gibi harika bir yer. Size çekmiş olduğum bazı fotoğrafları aktarmak istiyorum.

image

image

image

Sort:  

resimler hoş çıkmış. gökyüzünün mavili, gölün rengi ve yeşil bir mekan. paylaşımın için teşeürler.

Ben tşk ederim bu. Değerli yorum için :)

Bayındır barajı var orası da yeşildir.

Ankara ya ne zaman gitsem, piknik yapmak istesem arkadaşlarımdan yer yok serzenişlerini duyarım ve tarihi yerleri gezer Bursa'ya dönerim. En son gittiğimde harika bir yeri keşfettim Eymir gölü tavsiye ederim.. Cennet gibi..

Evet bende duydum orayı :) bı dahaki sefere oraya gideriz :)

Piknik yapmak ve guzel bir gün geçirmek için harika bir yer.Gezilecekler listeme ekliyorum.

Doğa, huzur ve sevdiğiniz yanınızda güzel bir piknik günü olmuş

Aynen öyle çok güzel bir gündü :)

Durgun sular insana huzur verir. Göl kenarları da bu yüzden piknik için en güzel yerlerdir.
Ankara'da böyle yerler olduğunu görmek güzel.
Gerçi Ankara için en sevdiğim söz şöyle 😉
"Adama sormuşlar Ankara'nın nesi güzel diye, ďönüşü demiş"
Ellerinize sağlık...

Aynen öyle hocam bende yeni yeni keşfediyorum :)

Ilk resim guzel yakalanmis

Teşekkürler :)

çok güzel kareler bunlar insanın içi ferahlıyor🤗
daha çok yeri var aslında güzel Ankara'mın:)

Yeni yeni keşfediyorum :)

gercekten de cok güzelmis. mutluluklar. bir yastikta genc kalin. :=)

Çok tşk ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63191.06
ETH 2551.41
USDT 1.00
SBD 2.65