Komik Bitcoin Şarkısı (+18 Küfürlü)

in #tr6 years ago (edited)

Dikkat bağımlılık yapabilir.

Sözler

Gece aldım yatmadan grafiğe bakmadan
Gece aldım yatmadan fiyatına bakmadan
Sabah açtım gözümü gördüm ebenin büzüğünü

Bitcoin Bitcoin Senin a koyim ben
Bitcoin Bitcoin Senin a koyim

Dedim zengin olacam ev araba alacam
Dedim zengin olacam ev araba alacam
Dibi gördü soktuğum şimdi ben ne yapacam
Dibi gördü soktuğum şimdi ben ne yapacam

Bitcoin Bitcoin Senin a koyim ben
Bitcoin Bitcoin Senin a koyim

Düştü diye satmayın ben yaptım siz yapmayın
Düştü diye satmayın ben yaptım siz yapmayın
Göte girdi şemsiye vay sakın ola açmayın
Göte girdi şemsiye vay sakın ola açmayın

Bitcoin Bitcoin Senin a koyim ben
Bitcoin Bitcoin Senin a koyim
Bitcoin Bitcoin Senin akoyim ben
Bitcoin Bitcoin Senin akoyim

Düştükce dinleyin moralleri bozmayın :)

Sort:  

TAG ABUSE!
cointurk: Bu tag @kusadasi tarafından oluşturulmuş ve cointurk projeleri, bu projelerle alakalı yazılan yazıları ve blockchain teknolojisi ile ilgili Türkçe materyal yazılarını kapsayan bir tagdır.

Bu hususa bu ve bundan sonraki yazılarınızda dikkat etmenizi rica ediyoruz.

Ayrıca kendinizinde belirttiği üzere içeriğiniz +18'dir. Bu tip paylaşımları NSFW tagı altında yapmanız hem bu konuyu gören diğer kullanıcılara saygı gösterilmesi hem de Türk Topluluklarının imajı açısından daha faydalı olacaktır.

TRCleaners Ekibi

Kaldırayım hocam . Ben Türkler arasında etkileşim olur diye eklemiştim. Yeniyim kusura bakmayın. Duzenliyorum hemen..

Gerekli güncelleme yapıldı teşekkürler.

Biz teşekkür ederiz.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65133.17
ETH 3480.37
USDT 1.00
SBD 2.52