Steemitle nasıl tanışdım?

in #tr7 years ago

Başdan başlıycak olursak bundan 3 hafta önce bir video çıktı.Paradan kazanmakdan huzurdan kolay kazanmaktan bahsediyordu.Peki nasıl olucaktı?Dropshippingle olucaktı.Ama her şey öyle kolay deildi.para lazımdı en azından 500$ felan.Bende nasıl bulmalıyım diye bazı yollara başvurdum
1.İlk olarak Linkum.ru diye bir siteyle kazanmayı düşündüm .Kazandırıyodu ama rusçaydı vede cok zaman lazımdı felan gibi sebebler vardı.Bende vazgeçtim.
2.Vazgeçtim ama sadece ilk yoldan .2.olarak Bitcoin le daha doğrusu satoshilerle kazanmaya çalıştım .Reklamlara tıklıyarak felan.Ama çok sıkıcıydı,çok zaman lazımdı ve çokda kazançlı değildi.
3.Bende 1 ayda en 100$ kazana bileceğim bir şey bulmaya çalıştım .Ve karşıma bir video çıktı 10 günde 4000tl kazanmak diye.Video izledim steemiti anlatıyordu .Mantıklı geliyordu söyledikleri geriye kalan sadece araştırmak ve bu sistemin içine girebilmekti.Bende araştırdım 1 haftada az çok bir şeyler öyrendim.Şuan için bir şeyler kazanmak aşamasındayım.Bundan sonra yatırım aşamasına geçmeyi planlıyorum.Botlarla çalışıcam muhtemelen.

Neyse yani şimdiye kadar vazgeçmedim ve vazgeçmiycemde.İlk önce steemit'de sonrada dropshippingde ilerliycem .Belkide 1. ve 2. çalışmalarımdakı gibi bundanda vazgeçmeli olucam ama asla asıl gayemdem vazgeçmiycem.Oh be rahatladım ).Neyse arkadaşlar hayallerinizden vazgeçmeyin .Belkide bir gün bir postumda bu postumdan bahsederek işte ben o zaman vazgeçmediğim için buralara geldim diycem.Kim bilir?

Sort:  

The @OriginalWorks bot has determined this post by @mtogrul to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Please note that this is a BETA version. Feel free to leave a reply if you feel this is an error to help improve accuracy.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57495.98
ETH 2320.95
USDT 1.00
SBD 2.35