Kaptan'dan selamlar...

in #tr7 years ago (edited)

Herkese kucak dolusu sevgiler...
Gemiye katılışımın 11. gününü tamamlamak üzereyim. Gemlik'ten -----> Çanakkale İçdaş limanına vardık sabah 10 civarlarında...
Köprüüstü vardiyamı gece 4 'te teslim ettim. 9'a kadar anca uyuyabildim. Manevraydı, yanaşmaydı derken saat 11-1130 'u buldu.
Yemek vakti.... Aşçıbaşı döktürmüş yine... Karada 77 olan kilomu 6 ayda 85 yapmıştım. Gemiye gelince zayıflarım diyordum ama bu gidişle zor...
Neyse, bugün acaba ne yapsam derken Can kurtarma botu'nun kontrolü geldi aklıma...
IMG_20171217_163452.jpg
(Yukarı bakan Yağcı görevinde Soner Usta'mız diğeri ise Çarkçıbaşımız... Can kurtarma botunun motor testini yapıyorlar.)
Ben de işte bugün içindeki "safety" malzemelerinin kontrolünü yaptım. Tabi bayağı eksik var yine.
Zamanla eksiklerimizi gidereceğimizi düşünüyorum. Daha önümde çok gün var tamamlamak için...
Zaman zaman gemi yurtdışına gitmesse eğer böyle yazmayı planlıyorum. Tabi vakit bulabilirsem...

Bazen de instagram adresinden gemi üzerinde paylaşım yapıyorum. Buradan takip edebilirsiniz. ---> https://www.instagram.com/mthtklft/?hl=tr

Hepinizi kocaman öptüm... Şimdi biraz dinlenmem lazım . Gece tahliye sona ederecek gibi görünüyor. Aynı limanda yükleme de yapacağımız için sabah 7 'e kadar uyuyabilirim.. ohhh misss :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62581.77
ETH 2546.73
USDT 1.00
SBD 2.75