STEEMİT İLE DEĞİŞEN HAYATLAR + [cointurk 16. Projesi]

in #tr6 years ago

Yıllar öncesinde Bitcoin adında bir kripto para çıktığı ve yakında birçok alanda kendisine yer bulacağını ödemelerin ve para transferlerinin bu kripto para aracılığıyla olmasının hedeflendiğini duyduğumda ne elimde bu işe ayıracak param ne de bu konuya ayıracak zamanım vardı.

Zaman çabuk geçti. Bitcoin kendi milyonerlerini yarattı. Biz hep kendi yağımızda kavrulduk. Ben bitcoini duyduğumda muhtemelen kripto para konusunda bir fikri olmayanlar piyasanın kurtları olmuşlardı.

Aradan yıllar geçip bitcoin sert düşüşüyle gündeme gelince yeniden bir araştırma ihtiyacı duydum. 2017 yılının Kasım ayının sonlarıydı. Belki de aralık başı. Araştırmalarıma başlayınca internetten öğrenmeyi umduğum şeyi yeğenimden öğrendim. Yeğenim Steemit uygulamasından bahsetti ve oraya kendisinin üye olduğunu söyledi. Böylece Steemitle tanıştım.

Steemitle tanışınca yeni bir heyecan yaşamaya başladım. Artık paylaşım yapmayı, yaptığım paylaşımların beğeni alıp almaması, upvote edilip edilmeyeceği aklımı kurcalayan önemli hususlardan oldu.

Steemitle beraber diğer alt coinleri de araştırma isteği doğuyor tabii. Bu da sanırım çarpan etkisi.
Daha sonra Steemit içinde Kuşadası kullanıcısının cointurk etiketi için çabasını gördüm ve kendimi bu satırları yazarken buldum.

Steemitle tanışmak aynı zamanda kripto para yatırımına da başlamama sebep oldu.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64678.67
ETH 3086.68
USDT 1.00
SBD 3.87